// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

یکی از سازندگان ابزار تقلب Destiny 2 به پرداخت چهار میلیون دلار به بانجی محکوم شد

با رای دادگاه، یکی از سازندگان ابزار تقلب بازی Destiny 2 به پرداخت مبلغ ۴.۳ میلیون دلار به استودیو بانجی محکوم شد.

در نتیجه یک شکایت که در سال ۲۰۲۱ آغاز شد، استودیو بانجی سازنده بازی Destiny 2 موفق به پیروزی در نبرد حقوقی با AimJunkies، یکی از سازندگان ابزار تقلب دستنی ۲ خود شد. قاضی پرونده حکم داده است که با ساخت ابزار تقلب، شرکت AJ حقوق کپی رایت بانجی را نقض کرده است. در نتیجه این استودیو در مجموع باتوجه‌به خسارت و هزینه‌های دادرسی موفق به دریافت ۴,۳۹۶,۲۲۲ میلیون دلار شد.

علاوه‌بر این پیروزی حقوقی، استودیو بانجی مبارزه خود با تلقب در بازی دستینی ۲ را با یک پرونده جدید علیه LaviCheats ادامه خواهد داد. بانجی برای هر دانلود این نرم‌افزار تقلب مبلغ دوهزار دلار درخواست کرده که درنهایت تقریبا ۵.۶ میلیون دلار می‌شود. درحال‌حاضر بانجی با عرضه بسته الحاقی Lightfall آماده شروع سال ششم بازی Destiny 2 است.

لایت‌فال بازیکنان را به Neomuna، مستعمره مخفی انسان‌ها می‌برد که در آن‌جا مبارزه بزرگی علیه سربازان تاریکی شکل خواهد گرفت. این بسته الحاقی ۹ اسفند (۲۸ فوریه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تریلر زمان عرضه دی‌ال‌سی بزرگ Lightfall را در مراسم State of Play سونی خواهیم دید که همین هفته برگزار می‌شود. در این رویداد آنلاین آثار دیگری نظیر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیو راک‌استدی هم حضور دارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده