نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۵

رونمایی بتسدا از بازی Mighty Doom

شرکت بتسدا با انتشار یک تریلر، از بازی موبایلی Mighty Doom رونمایی کرد.

نزدیک به سه سال پس از عرضه‌ی بازی تسحین‌‌شده‌ی Doom Eternal، حالا شرکت بتزدا و استودیوی اید سافت‌ور از یک بازی موبایلی در این مجموعه رونمایی کرده‌اند که بازیکنان را بار دیگر با مواجهه با شیاطین جهنمی قرار می‌دهد.

این بازی موبایلی که توسط استودیو Alpha Dog Games و با همکاری اید سافت‌ور در دست توسعه است، گیم‌پلی سرعتی و مشهور سری دووم را در قالب یک بازی شوتر آرکید با زاویه‌ی دوربین از بالا به‌ پایین، برای بازیکنان پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه می‌کند. مثل بازی‌های سری اصلی دووم، دویدن و حرکت متداوم به‌همراه تیراندازی، راز موفقیت و شکست دشمنان در جریان گیم‌پلی بازی خواهد بود.

با اینکه در تریلر رونمایی بازی شاهد تفاوت‌های زیادی با لحن خشن و به‌شدت جدی بازی‌های قبلی دووم هستیم، اما همچنان عناصر نمادین این سری مانند شخصیت دووم اسلیر، فینیشرهای Glory Kill، دو سلاح Chainsaw و BFG و هیولاهای کلاسیک این مجموعه مانند Baron of Hell و Hell Priest در این بازی نیز حضور دارند. در Mighty Doom، بازیکنان توانایی شخصی‌سازی Mini Slayerهای خود را خواهند داشت و رسیدن هرچه سریع‌تر به Daisy، خرگوش خانگی کوچک دووم اسلیر که در بازی‌های قبلی مجموعه نیز شاهد حضور او بوده‌ایم، هدف نهایی گیمر در هر یکی از مراحل بازی به‌حساب می‌آید.

Mighty Doom در تاریخ ۲۱ مارس (یکم فروردین ۱۴۰۲) به‌‌صورت عرضه‌ی محدود در فروشگاه‌های دیجیتالی گوگل پلی و اپ استور اپل برخی کشورها برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت. هرچند کاربران این پلتفرم‌ها می‌توانند از ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) سراغ پیش‌ثبت‌نام برای دسترسی زودتر به بازی بروند. شما می‌توانید تریلر رونمایی بازی Doom جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

Mighty Doom اولین بازی استودیوی بازی‌سازی Alpha Dog، پس از تصاحب آن‌ها توسط بشرکت مالک بتزدا یعنی ZeniMax Media در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ به‌حساب می‌آید. دو بازی موبایلی MonstroCity: Rampage و Wraithborne، از دیگر آثار منتشر شده‌ی قبلی این تیم بازی‌سازی کوچک به‌حساب می‌آیند. بازی شبیه‌ساز مدیریت Fallout Shelter و بازی The Elder Scrolls: Blades از استودیوی BGS و بازی موبایلی Hero Dice ساخته‌ی تانگو گیم‌ورکس که به‌تازگی پشتیبانی از آن به‌پایان رسیده است، از دیگر بازی‌های موبایلی مجموعه‌ی بتزدا در سالیان اخیر به‌حساب می‌آیند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده