// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۹

یک میلیون دلار جایزه برنده جام کپکام بعدی با حضور بازی Street Fighter 6

شرکت کپکام از جوایز جام بعدی خود رونمایی کرده که اولین جام با حضور بازی Street Fighter 6 خواهد بود.

در یک توییت منتشرشده در صفحه رسمی Street Fighter اعلام شده است تور حرفه‌ای بعدی کپکام که شامل مراسم‌های رده‌بندی متعدد در سراسر جهان خواهد بود منتهی به جام کپکام دهم می‌شود که جایزه ارزشمندی دارد. این اکانت نوشت: «جام Capcom Cup X با استریت فایتر ۶ برگزار خواهد شد که برنده جایزه بزرگ یک میلیون دلاری دریافت خواهد کرد. چه‌کسی می‌خواهد میلیونر شود؟».

این جایزه در جریان جام کپکام نهم در آخر هفته گذشته میلادی معرفی شد و در همان جام اعلام شد مجموع کل جوایز بیش‌از دو میلیون دلار خواهد بود. تور حرفه‌ای بعدی کپکام و جام کپکام دهم اولین تورنمنت رسمی این شرکت با حضور Street Fighter 6 به‌عنوان بازی اصلی خواهد بود. یکی از ویژگی‌های این بازی حالت تور جهانی آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد کاراکتر خود را ساخته، در یک‌سری مناطق جهان‌باز به کاوش بپردازند و از کاراکترهای موجود استریت فایتر حرکات یاد بگیرند.

بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ (۲ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نسخه دیلاکس این اثر شامل کاراکتر پس سال اول خواهد بود که دارای چهار کاراکتر اضافه، چهار رنگ کاراکتر دیگر و ۴۲۰۰ عدد Drive Ticket می‌شود.

نسخه آلتیمیت این بازی هم دارای آلتیمیت پس سال اول خواهد بود که علاوه‌بر موارد بالا شامل هشت رنگ کاراکتر دیگر و ۳۵۰۰ عدد Drive Ticket اضافی است. کپکام از فهرست مبارزان این اثر هم رونمایی کرده بود که شامل تمامی هشت مبارز اصلی از بازی Street Fighter II می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده