// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۳

واکنش منتقدین به بازی Atomic Heart

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Atomic Heart منتشر شده و باتوجه به میانگین، شاهد یک تجربه نسبتا خوب هستیم.

هفت سال پیش مراحل توسعه بازی Atomic Heart شروع شد. محصولی که باتوجه‌به نمایش‌های خود، نوید یک بازی تیراندازی اول شخص هیجان‌انگیز را می‌داد. وجود المان‌هایی از بازی‌های BioShock و همچنین Prey سبب شده بود تا کاربران بیش‌ازپیش منتظر اتمیک هارت باشند.

این در حالی است که بالاخره پس از سال‌ها انتظار، امروز بازی Atomic Heart در دسترس کاربران قرار گرفت و میانگین امتیازات آن هم دیروز منتشر شد. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران سرویس گیم پس روی پی سی و ایکس باکس، به‌صورت رایگان قادر به دانلود و تجربه اتمیک هارت هستند. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Atomic Heart را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Atomic Heart

  • سازنده: ماندفیش
  • ناشر: فوکس هوم اینترتینمنت
  • سبک: اکشن تیراندازی اول شخص
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ عرضه: دو اسفند ماه

تصویری از نبرد با ربات‌ها در بازی Atomic Heart

زومجی: ۶۵ از ۱۰۰

Atomic Heart جزو آن دسته از بازی‌هایی است که پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک اثر ماندگار را دارد، اما استفاده نادرست از بعضی از المان‌ها سبب شده تا حتی موارد تازه و نو گیم‌پلی هم آنطور که باید و شاید خودنمایی نکنند. بازی از نظر بصری و موسیقی تجربه خوبی را ارائه می‌دهد و همچنین ارتقاها به خوبی روی مبارزات تأثیرگذار هستند. اما، داستان ضعیف و شخصیت‌های معمولی درکنار مشکلات سیستم مبارزات از جمله مواردی هستند که در طول تجربه تقریبا ۲۰ ساعته با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد.

هابی کنسولز: ۹۰ از ۱۰۰

باوجود تعدادی گلیچ فنی جزئی، اتمیک هارت یک بازی تیراندازی سرگرم کننده، تماشایی و قوی است و باعث شگفت‌زده شدن هواداران این سبک و مشتاقان داستان سرایی خواهد شد.

دوال‌شاکرز: ۸۴ از ۱۰۰

برخلاف چند مورد فرصت جزئی از دست رفته تا اینکه به یک بازی بزرگ بزرگ بازی‌های الهام گرفته شده شود، Atomic Heart به‌واسطه جهانی قابل‌توجه خلاقانه که عجیب‌ترین و بی‌نظیرترین چشم‌اندازی پروپاگاندا جماهیر شوروی را به‌نمایش می‌گذارد، من را شگفت‌زده کرد. این بازی بیش از نیم دهه در دست توسعه بوده است و به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اول شخص این نسل در دسترس قرار گرفته است.

پوش اسکوئر: ۶۰ از ۱۰۰

به‌خوبی شاهد نتیجه استفاده از تیراندازی، مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی هستیم، اما به‌ندرت با یکدیگر ترکیب تطابق پیدا می‌کنند. ظاهر تاریخی جایگزین بازی جالب بوده و روش‌های مختلفی برای کشتن ربات‌ها وجود دارد. اما این المان‌ها با داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی شلوغ و نامناسب بازی ناسازگار هستند.

گیمزرادار: ۵۰ از ۱۰۰

Atomic Heart دارای ایده‌های بزرگ بسیاری است، اما به‌خوبی موارد ابتدایی را پیاده‌سازی نکرده است. به‌واسطه داستان‌سرایی غیرقابل درک، مبارزات بدون وزن و پلتفرمینگ اول شخص خسته کننده، اتمیک هارت در سایه بازی‌هایی قرار گرفته که به وضوح از آن‌ها الهام گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده