نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

اعلام تاریخ انتشار بازی Terra Nil در تریلری تازه

استودیو Free Lives با پخش تریلر جدیدی از بازی Terra Nil، تاریخ انتشار آن روی موبایل و کامپیوتر را اعلام کرد.

بازی Terra Nil، جدیدترین اثر در حال توسعه‌ی استودیو Free Lives و شرکت ناشر Devolver Digital به حساب می‌آید که به‌تازگی تاریخ انتشار آن مشخص شده است. استودیو Free Lives با پخش یک تریلر اعلام کرد بازی Terra Nil در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ (۲۸ مارس ۲۰۲۳) روی کامپیوتر و گوشی‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود.

به‌گفته‌ی ناشر، پیش‌خرید بازی Terra Nil از هم‌اکنون شروع شده است و کسانی که این بازی را قبل از عرضه خریداری کنند، بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به نسخه‌ی دیلاکس، موسیقی متن و کتاب هنری دیجیتال بازی دسترسی خواهند یافت. توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که سود حاصل از بازی Terra Nil به مؤسسه‌ی حمایت از گونه‌های در حال انقراض (Endangered Wildlife Trust) اهدا می‌شود. در یک بیانیه مطبوعاتی سم آلفرد، خالق و طراح اصلی بازی Terra Nil توضیح داد: «از همان ابتدای توسعه، ما می‌خواستیم بازی Terra Nil بتواند تأثیری در دنیای واقعی داشته باشد. پس از تحقیق گسترده، ما شریک مناسبی را برای تحقق این هدف در مؤسسه حمایت از موجودات در خطر پیدا کردیم. استودیو Free Lives بخشی از سود فروش بازی Terra Nil در استیم را به این مؤسسه اهدا می‌کند تا به آن‌ها در تلاش برای حفظ و احیای اکوسیستم‌ها در دنیای واقعی کمک کند».

بازی Terra Nil که به‌صورت شهرسازی معکوس توصیف می‌شود، بازیکنان را در مناطق متروکه یا آلوده قرار می‌دهد تا اکوسیستم آن منطقه را با استفاده از انواع ماشین‌ها و تجیهزات پیشرفته احیا کنند. بازیکنان باید برای رسیدن به این هدف، اقدامات مختلفی به مانند پاکسازی آلودگی‌های رودخانه و اقیانوس، پرورش صخره‌های مرجانی، کاشت درختان یا مراقبت از حیات وحش را انجام دهند. زیست بوم‌های بازی Terra Nil شامل یخچال‌های طبیعی، کوه‌های آتشفشانی، جزایر گرمسیری یا خرابه‌های باقیمانده از شهرسازی انسان‌ها هستند که هر کدام آب‌و‌هوا، پوشش گیاهی و گونه‌های جانوری منحصربه‌فردی خواهند داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

تمام این زیست‌بوم‌ها به‌صورت رویه‌ای تولید می‌شوند و تجربه‌های متفاوتی را برای بازیکنان رقم خواهند زد. بااین‌حال، کل زمان مورد نیاز برای تجربه‌ی بازی Terra Nil، حدود ۶ تا ۸ ساعت خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده