// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲

واکنش منتقدین به بازی Wild Hearts

مدتی پیش میانگین امتیازات بازی Wild Hearts منتشر شد. تعداد نقدها رفته‌رفته افزایش یافت و این امتیازها خبر از یک بازی خوب و سرگرم کننده می‌دهند.

تابستان سال جاری بود که مشخص شد استودیو اومگا فورس در حال کار روی بازی جدیدی به اسم Wild Hearts است و توسط الکترونیک آرتز هم روانه بازار می‌شود. Wild Hearts از همان اول نشان داد که به‌عنوان یک رقیب برای سری مانستر هانتر روانه در حال توسعه است. بازیکنان به‌صورت تک‌نفره یا به همراه دوستان خود قادر به دریافت مأموریت‌های مختلف و کشتن هیولاها هستند تا روند داستانی بازی را پیش ببرند و بتوانند از محتویات اندگیم استفاده کنند.

حال مدتی پیش میانگین امتیازات Wild Hearts منتشر شد و شاهد عملکرد خوبی از سوی جدیدترین ساخته‌ی اومگا فورس هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدها درباره‌ی بازی Wild Hearts را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

به علت عدم انتشار فوری نظرات بسیاری از رسانه‌ها راجع به این ویدیوگیم در متاکریتیک، منتظر بودیم تا تعداد بررسی‌ها به حد معقولی برسد و سپس میانگین امتیازها را منتشر کنیم

Wild Hearts

  • سازنده: اومگا فورس
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ عرضه: ۲۸ بهمن ماه

بازی Wild Hearts شرکت الکترونیک آرتز و امگا فورس

هابی کنسولز: ۸۵ از ۱۰۰

وایلد هارتس بیشتر از یک طرح پیشنهادی است و به‌خوبی از مقایسه با مانستر هانتر سربلند خارج می‌شود. امتیازهایی که باعث متمایز شدن این بازی می‌شود، مشخص هستند و به وایلد هارتس ساختار مخصوص به خود را می‌دهد. ظاهر و طراحی ژاپنی بازی به‌خوبی متقاعدکننده است و به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را یک آی‌پی تمام‌شده دانست. Wild Hearts می‌تواند یک آینده روشن به‌عنوان یک مجموعه داشته باشد.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

Wild Hearts یک رقیب ارزشمند برای مانستر هانتر است که دارای سلاح‌های خلاقانه و هوشمندانه است. شما در این تجربه با هیولاهایی ترسناک روبه‌رو می‌شوید. بااین‌حال دوربین بازی اذیت کننده ظاهر می‌شود. اومگا فورس ماهرانه از ارائه موارد تکراری و تقلیدانه دوری کرده است و Wild Hearts به‌خوبی این مورد را نشان می‌دهد.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

مکانیسم ساخت‌وساز Wild Hearts پیچیدگی سرگرم‌کننده‌ای را به المان‌های آشنای آن اضافه کرده است. اما بازی دارای همان فرمول استفاده‌شده در مانستر هانتر با سیستم کوآپ خوب است.

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

در انتها این جامعه کاربری است که تصمیم می‌گیرد تا زمانی‌که نسخه جدید مانستر هانتر عرضه نشده، Wild Hearts یک بازی زنده و سرپا باقی بماند یا نه. امیدوارم این بازی به کار خود ادامه دهد.

گاردین: ۶۰ از ۱۰۰

الکترونیک آرتز و اومگا فورس با ورود به سبک شکار، در سرمایه‌گذاری‌ای غیرجذاب موفق شده‌اند. این بازی همانند یک تک آهنگ رادیویی در دسترس درمقابل آلبوم پراگ ماجراجویانه مانستر هانتر است. Wild Hearts احمقانه و ناقص است و احتمالا تجربه‌ای همیشگی نخواهد بود. اما اگر در حوصله‌اش را داشته باشید، سرگرم کننده خواهد بود. اینکه بتواند من را سرگرم خود نگه دارد، موردی است که درآینده مشخص می‌شود. بااین‌حال پس از سال‌ها خستگی بالاخره احساس می‌کنم که می‌توانم بیشتر وارد این سبک شوم؛ سبکی که روزی برای من غیرقابل نفوذ بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده