نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۲

توسعه یک بازی اکشن نقش‌آفرینی بزرگ با اسم رمز Project 12 توسط شرکت DON’T NOD

شرکت DON’T NOD تأیید کرد که روی یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با مقیاس بزرگ با اسم رمز Project 12 کار می‌کند که در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود.

شرکت DON’T NOD توسعه آثار اکشن نقش‌آفرینی را با بازی Vampyr آغاز کرد که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد. بی‌تردید موفقیت‌های تجاری و عملکرد خوب این بازی در جلب نظر منتقدها باعث ترغیب این شرکت به ادامه‌ی سرمایه‌گذاری در این ژانر شد. شرکت دونت ناد در زمانی نامعلوم از سال جاری بازی اکشن نقش‌آفرینی  Banishers: Ghosts of New Eden را تقدیم طرفدارها می‌کند، اما ظاهرا آن‌ها پروژه دیگری را نیز در دست تولید دارند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت DON’T NOD از توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی جدیدی با اسم رمز Project 12 خبر داده است. جزئیات زیادی از این بازی در دست نیست، اما توسعه‌دهندگان می‌گویند که این اثر «از حیث مکانیک‌ها غنی‌تر خواهد بود» و به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا «درگیر داستان‌های سرگرم‌کننده و جذاب‌تری‌ شوند». شرکت دونت ناد اظهار داشت که این بازی «از نظر کیفیت تولید یک قدم روبه‌جلو برخواهد داشت».

این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است؛ بنابراین احتمالا هنوز در مراحل اولیه تولید به‌سر می‌برد. جالب اینکه شرکت DON’T NOD از سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون یورو دیگر در ژانر اکشن نقش‌آفرینی خبر داده است و این ژانر را «بسیار امیدوارکننده» می‌داند. این توسعه‌دهنده می‌خواهد ۸ بازی تازه را بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند که دو بازی از میان آن‌ها توسط استودیو Tiny Bull و استودیو Tolima توسعه می‌یابند.

شرکت DON’T NOD نه‌تنها روی بازی Banishers: Ghosts of New Eden کار می‌کند، بلکه مدتی قبل رسما از بازی Harmony: The Fall of Reverie رونمایی کرد و از کار روی یک بازی ماجراجویی داستانی خبر داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده