نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید Redfall با محوریت مراحل بازی

نمایش گیم‌پلی جدید بازی Redfall مراحل و منطقه‌های گوناگون جهان آن را به نمایش می‌گذارد.

کمتر از سه ماه مانده به انتشار بازی شوتر Redfall استودیوی آرکین آستین، حالا بتزدا نمایش جدیدی از این بازی منتشر کرده است که گیم‌پلی و مبارزات بخش کواپ بازی و مراحل و منطقه‌های منحصربه‌فرد دنیای ردفال را نشان می‌دهد.

در این تریلر جدید که در جریان رویداد IGN Fan Fest پخش شده است، استودیوی آرکین صحنه‌های بیشتری از مراحل و لوکیشن‌های متفاوتی از جزیره‌ی ردفال در ایالت ماساچوست را که بازی در آن جریان دارد، با هواداران به‌اشتراک می‌‌گذارد. بازیکنان با اکتشاف و جست‌وجو در این مناطق متروکه مانند ایستگاه Coast Guard می‌توانند به سلاح‌ها و لوت‌های قدرتمند مخصوص کشتار خون‌آشام‌ها دسترسی پیدا کنند. آپگرید و ارتقای سلاح‌های ضروری برای مقابله با هجوم خون‌آشام‌ها مانند منجنیق‌های تیرانداز نیز تاثیر زیادی روی آسیب‌پذیری و توقف این موجودات خواهد داشت. شما می‌توانید نمایش جدید گیم‌پلی Redfall را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

پیش از این شایعات متفاوتی درباره عدم وجود دیسک حاوی محتوای بازی در نسخه‌های فیزیکی Redfall نیز به‌وجود آمده بود، اما بتزدا به‌تازگی تایید کرده است این مشکل برای نسخه‌های فیزیکی بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری اکس و ایکس باکس سری اس وجود نخواهد داشت. این بازی همچنین از زمان عرضه در تاریخ ۲ می (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی سرویس گیم‌پس برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس نیز قرار می‌گیرد.

تمامی کاربرانی که به‌ پیش‌خرید هر یکی از نسخه‌های بازی بپردازند، در هنگام عرضه باندل اختصاصی Vampire Hunter Pack که شامل یک شاتگان خاص و کمیاب، افزونه‌‌ی سلاح Blood Ravager و چند اسکین برای دیگر سلاح‌های بازی را دریافت خواهند کرد.

Redfall Hero Pass دو شخصیت قابل بازی را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد. اسکین اسلحه‌ی Laser Beam، افزونه‌ی سلاح Tactical Knife و اسکین‌های Northern Expedition ،Eyes in the Dark ،War Clothes و Engineer Volunteer برای چهار شخصیت اصلی بازی، از جمله‌ی مواردی هستند که در قالب نسخه‌ی منحصربه‌فرد دیجیتال دیلاکس بازی با عنوان Bite Back Edition در هنگام عرضه‌ی Redfall، در اختیار دارندگان این نسخه از بازی خواهند بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده