// شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳

واکنش منتقدین به بازی Horizon: Call of the Mountain

میانگین امتیازات Horizon: Call of the Mountain خبر از یک تجربه خوب برای دارندگان پلی استیشن VR2 می‌دهد.

یکی از دلایلی که بسیاری از کاربرها به سمت هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR نرفتند، عدم عرضه‌ی بازی‌های انحصاری مناسب در زمان عرضه و همچنین پس از آن بود. این در حالی است که با معرفی Horizon: Call of the Mountain مشخص شد که سونی یک انحصاری روز عرضه برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 دارد.

در نمایش‌های جدیدترین بازی هورایزن به‌نظر می‌رسید که این ویدیوگیم از نظر بصری و گیم‌پلی تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. حال میانگین امتیازات Horizon: Call of the Mountain منتشر شده است و شاهد عملکردی خوب برای انحصاری روز عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان این بازی را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

Horizon: Call of the Mountain

  • سازنده: گوریلا گیمز و فایر اسپرایت
  • ناشر: سونی
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5

یکی از شخصیت‌های بازی horizon call of the mountain

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Horizon Call of the Mountain یک جادو به حساب می‌آید و جهان هورایزن را در قالب یک بازی اول شخص روی پلی استیشن VR2 زنده می‌کند. این بازی خیره‌کننده و فریبنده است و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند که چه چیزهایی سبب شده تا Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West خاص به‌نظر برسند.

هابی کنسولز: ۸۲ از ۱۰۰

Horizon Call of the Mountain اولین بازی بزرگ انحصاری پلی استیشن VR2 قلمداد می‌شود و کار خود را برای به‌نمایش گذاشتن توانایی‌های هدست جدید به خوبی انجام داده است؛ با جلوه‌های گرافیکی دیدنی و جذاب و استفاده از نوع عملکرد کنترلر جدید. این بازی مخصوصا در بخش نبرد با ماشین‌ها درخشش خود را نشان می‌دهد؛ اگرچه تاحدی یک تجربه‌ی محدودشده به حساب می‌آید.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

Horizon Call of the Mountain به‌واسطه جلوه‌های بصری درخشان، گیم‌پلی درگیرکننده و لحظات فوق‌العاده، انتظارات را از نسخه‌های VR بزرگ‌ترین مجموعه‌های پلی استیشن بالا می‌برد.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

نقاط اوج تجربه‌ی بازی Horizon Call of the Mountain به اندازه‌ی کافی سبب می‌شوند که با وجود سیستم بالا رفتن بازی که بعضی وقت‌ها خسته‌کننده ظاهر می‌شود، اولین بلک‌باستر پلی استیشن VR2 سرگرم‌کننده باشد.

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

«به‌خوبی انجام شد» جمله‌ای است که کیفیت نهایی Call of the Mountain را تعریف می‌کند. موردی در این بازی وجود ندارد که یک حرکت انقلابی و رو به جلو برای بازی‌های واقعیت مجازی به شمار آید و کار غیرمنتظره‌ای هم انجام نمی‌دهد. ازاین‌رو دقیقا همان چیزی است که به‌نظر می‌رسد؛ یک هورایزن خوش ساخت در واقعیت مجازی که دارای تیراندازی و بالا رفتن خوب است. همچنین محیط‌های بازی هم بسیار زیبا هستند. از نظر به نمایش گذاشتن پتانسیل و کارهایی که پلی استیشن VR2 قادر به انجام آن است، این بازی به شکلی بسیار خوب وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده