// شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

تایید ساخت نسخه بعدی مجموعه Sid Meier’s Civilization

Firaxis اعلام کرد که تغییرات قابل توجهی در تیم بازی‌سازی این استودیو صورت می‌گیرد. ساخت نسخه بعدی مجموعه Sid Meier's Civilization هم تایید شده است.

استودیو فراکسیس تایید کرده نسخه بعدی سری Sid Meier's Civilization در دست توسعه است. اد بیچ، طراح ارشد مجموعه بازی Civilization VI به نقش خود به‌عنوان کارگردان خلاق در نسخه بعدی هم ادامه خواهد داد. درعین تایید توسعه نسخه بعدی این مجموعه استراتژی نوبتی، تغییرات مهمی هم در این استودیوی بازی‌سازی متعلق به شرکت توکی گیمز اعمال شده است. جیک سولومون، کارگردان XCOM و استیو مارتین، رئیس فراکسیس شرکت را ترک خواهند کرد.

هدر هیزن، مدیر اجرایی استودیو جایگزین مارتین خواهد شد. او درهمین‌باره گفت: «من از داشتن این فرصت که میراث باسابقه استودیو را ادامه دهم هیجان‌زده هستم و با اعلام اینکه فراکسیس درحال ساخت نسخه بعدی مجموعه افسانه‌ای Civilization است، شروع می‌کنم. خوش‌شانس هستم که با برخی از بهترین توسعه‌دهندگان صنعت گیمینگ کار می‌کنم و ما برنامه داریم تا سری سیویلیزیشن را برای میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا به سطوح هیجان‌انگیز جدید ببریم».

به‌گفته شرکت 2K، مجموعه Civilization از زمان عرضه در سال ۱۹۹۱ توانسته بیش از ۶۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. بازی Civilization VI در سال میلادی ۲۰۱۶ عرضه شد و تاامروز پرفروش‌ترین نسخه این سری است. Firaxisهمچنین افزود که برنامه دارد پشتیبانی از بازی تازه‌منتشرشده‌ی Marvel's Midnight Suns را با محتوای بیشتر ادامه دهد. این استودیو در همین حین، پروژه‌های خلاقانه‌ی جدید برای تیم‌های خود را نیز بررسی خواهد کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده