نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲

عرضه رینبو سیکس موبایل و بازی The Division Resurgence پیش از آوریل ۲۰۲۴

دو بازی Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence در سال مالی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

شرکت Ubisoft بازی‌های موبایل جدیدی از مجموعه‌های پرچمدار خود در دست توسعه دارد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازه‌ی زمانی انتشار دو مورد از آن‌ها مشخص شده است. یوبیسافت در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود از انتشار دو بازی موبایل رایگان Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence در سال مالی ۲۰۲۴-۲۰۲۳ خبر داد که که از آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳) را در برمی‌گیرد.

بازی موبایل The Division Resurgence یک تجربه کاملا جهان-باز لوتر شوتر خواهد بود که دارای بخش کمپین PvE با امکان تجربه به‌صورت انفرادی و کو-آپ است. بازیکن‌ها می‌توانند انتظار تجربه حالت‌های PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) نظیر Dark Zone را نیز در این بازی داشته باشند. در آن‌سو بازی Rainbow Six Mobile به‌دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی ۵ بازیکن دربرابر ۵ بازیکن تاکتیکی به کاربران تلفن‌های همراه خواهد بود.

شرکت یوبیسافت بار دیگر اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Mirage، بازی Avatar: Frontiers of Pandora، بازی Skull and Bones، بازی The Crew Motorfest و یک بازی معرفی‌نشده «بزرگ» را درکنار دو بازی موبایل Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence در سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ عرضه می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده