نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱

کاهش ۹۹ درصدی بیشترین تعداد بازیکنان روزانه MultiVersus از زمان عرضه

تعداد بازیکن‌های همزمان بازی MultiVersus با کاهش چشمگیری از زمان عرضه روبه‌رو شده است.

بازی MultiVersus در زمان عرضه در ماه اوت ۲۰۲۲ با استقبال زیادی روبه‌رو شد و حتی پیش از انتشار نسخه کامل توانست بالغ‌بر ۱۰ میلیون بازیکن را جذب کند. قاعدتا آثار پرسروصدا قادر به جلب نظر مخاطبان بسیاری در زمان عرضه خواهند بود؛ به‌خصوص که اگر با یک بازی رایگان طرف باشیم. اما حفظ کاربرها دشوار خواهد بود.

همان‌‌طور که دو وب‌سایت SteamDB و Tracker.gg گزارش می‌دهند، در زمان نگارش این مطلب حدود ۷۰۰ بازیکن به‌طور همزمان مشغول تجربه MultiVersus بودند که بیش از ۹۹ درصد نسبت‌به بیشترین تعداد بازیکن‌های بازی با تعداد ۱۵۳.۴۳۳ نفر کاهش داشته است. وب‌سایت Tracker.gg که داده‌ها را از ای‌پی‌آی بازی در تمام پلتفرم‌ها جمع‌آوری می‌کند، از تجربه بازی توسط ۱۵ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۴۷ بازیکن در مقطعی از زمان خبر داده است.

بازی MultiVersus اثری قابل توجه در سبک خود به‌حساب می‌آید که امکان رقابت را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. توسعه‌دهندگان می‌خواهند با انتشار محتویات پس از عرضه به‌خوبی از آن پشتیبانی ‌کنند. دلیل کاهش قابل‌توجه تعداد بازیکن‌های بازی به‌صورت دقیق مشخص نیست و باید دید که سازندگان چه تدبیری برای رساندن آن به دوران اوج می‌اندیشند.

بازی MultiVersus درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده