نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

تایید حالت‌های نیو گیم پلاس و فوتو مود برای ریمیک Resident Evil 4

کارگردان‌های ریمیک Resident Evil 4 تایید کردند که این بازی در زمان عرضه شامل حالت‌های نیو گیم پلاس و فوتو مود خواهد بود.

بازسازی Resident Evil 4 کمی بیش از یک ماه دیگر توسط شرکت کپکام عرضه خواهد شد و به همین علت، این ناشر ژاپنی به‌طور مرتب به ارائه‌ی جزئیات جدیدی از این ریمیک موردانتظار می‌پردازد. تاکنون توسعه‌دهندگان ریمیک Resident Evil 4 جزئیات مختلفی از نحوه‌ی پیاده‌سازی تغییرات، محتوای جدید و بهبودها را اعلام کرده‌اند. حال کازونوری کادوی و یاسوهیرو آمپو، کارگردانان این ریمیک در مصاحبه‌ی خود با گیم اینفورمر اطلاعات جدیدی را منتشر کردند.

با تایید این دو بازیساز، ریمیک رزیدنت ایول 4 از همان روز اول انتشار شامل دو حالت New Game Plus و Photo Mode خواهد بود. همچنین سازندگان چند طرح مختلف از کلیدهای کنترلر را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند تا آن‌ها بتوانند به مانند ریمیک‌ نسخه‌های دوم و سوم رزیدنت ایول، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنند. در ادامه آمپو توضیح داد: «شما می‌توانید از میان طرح‌های متعدد کنترلر که مشابه با ریمیک‌های قبلی است، یک گزینه را انتخاب کنید».

این کارگردان در پاسخ به سوالی پیرامون قرار داشتن یک طرح کنترل مشابه با نسخه‌ی اورجینال Resident Evil 4 گفت: «شما می‌توانید چینش کلیدها را به یک طرح مشابه نسخه‌ی اورجینال تغییر دهید اما ۱۰۰ درصد با آن یکسان نخواهد بود».

شلیک لئون با شاتگان به یک گنادو در ریمیک Resident Evil 4

در همین حال، آمپو تایید کرد که بخش دهکده‌ی نسخه‌ی ریمیک در مقایسه با نسخه‌ی اورجینال، بزرگتر خواهد بود و بازیکنان می‌توانند در آن کاوش کنند. همچنین سازندگان ریمیک Resident Evil 4 تصمیم گرفته‌اند مراحل بخش جزیره را کاملا از نو بازسازی کنند که به‌گفته‌ی کارگردان‌ها، بزرگتر از نسخه‌ی اورجینال نخواهد بود.

ریمیک Resident Evil 4 در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ (۲۴ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار ریمیک رزیدنت ایول 4 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده