// پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸

رونمایی از اسکین اژدهای دوجیما برای بازی Like a Dragon: Ishin

اسکین جدید بازی Like a Dragon: Ishin به بازیکنان اجازه می‌دهد در نقش کیریو کازوما به تجربه‌ی این اثر بپردازند.

تریلر جدید منتشرشده برای بازی Like a Dragon: Ishin از یک اسکین جذاب برای ساکوموتو ریوما، شخصیت اصلی بازی رونمایی می‌کند. این اسکین، اژدهای دوجیما نام دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد در این بازی درنقش کیریو کازوما، شخصیت اصلی مجموعه یاکوزا بازی کنند. دارندنگان نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی به این بازی دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است اژدهای دوجیما تنها یک اسکین است و با اعمال آن هیچ تغییری در گیم‌پلی بازی به‌وجود نخواهد آمد. این اسکین تنها برای سرگرم کردن بازیکنان برای تجربه Like a Dragon: Ishin با ظاهر کیریو، شخصیت اصلی محبوب سری یاکوزا عرضه خواهد شد.

تماشای ویدئو در یوتیوب

بازی !Like a Dragon: Ishin در روز ۲ اسفند (۲۱ فوریه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین مشخصات سیستم موردنیاز نسخه پی‌سی این اثر توسط استودیو ریو گا گوتوکو منتشر شده است و بازی به ۶۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

قرار است چند حضور افتخاری جالب در بازی Like a Dragon: Ishin را در فرم کارت‌های Trooper ببینیم؛ حضور افتخاری شخصیت‌هایی نظیر کنی اومگا، کشتی‌گیر AEW و راهول کولی، بازیگر تلویزیون.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده