نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲

انتشار تریلر گیم پلی نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village

ساعاتی قبل تریلر بازی Resident Evil Village VR در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

فاصله چندانی تا عرضه هدست واقعیت مجازی Playstation VR2 باقی نمانده است. PSVR2 در تاریخ ۲۲ فوریه (سوم اسفند) و با قیمت ۵۴۹/۹۹ دلار به‌صورت رسمی در بازار عرضه خواهد شد. این هدست در زمان عرضه خود آثار قابل‌توجه‌ای را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

یکی از این آثار که عده کثیری برای تجربه آن هیجان‌زده هستند، نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village است. نسخه نام‌برده‌شده به‌صورت یک آپدیت رایگان در دسترس صاحبان این بازی و هدست Playstation VR2 قرار خواهد گرفت. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، کپکام ساعاتی قبل یک تریلر از بازی Resident Evil Village VR را منتشر کرده است که گیم‌پلی این بازی را نمایش می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را در یوتیوب تماشا کنید.

از یوتیوب تماشا کنید

همان‌طور که شما در لینک بالا مشاهده کردید ما در این ویدیو تقریبا ۲ دقیقه‌ای با حال و هوای کلی بازی Resident Evil Village VR بیشتر آشنا می‌شویم. در این تریلر درکنار مشاهده سکانس‌های از مبارزات این اثر، برخی مکان‌های متنوع این نسخه به تصویر درآمده‌اند.

همچینین ما شاهد نمایش برخی از تعاملات منحصر‌به‌فرد VR (از جمله روشی جدید برای کنترل مدیریت موجودی) هستیم. از طرفی دیگر نیز، کپکام اعلام کرده است که در روز انتشار این اثر یک دمو رایگان را منتشر خواهد کرد تا کاربران بتوانند قبل خرید نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village به تجربه آزمایشی آن بپردازند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا بازی رزیدنت ایول ویلج را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده