// چهار شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۸

اضافه شدن شکوفه گیلاس در آپدیت جدید بازی Minecraft

قرار است جدیدترین آپدیت بزرگ بازی ماینکرفت در سال میلادی جاری عرضه شود و مواردی مثل زیست‌بوم شکوفه گیلاس و ابزارهای باستان‌شناسی را به بازیکن‌ها ارائه کند.

استودیو موجانگ از جزئیات آپدیت ۱.۲۰، جدیدترین آپدیت عظیم بازی Minecraft رونمایی کرده است که شامل چند ویژگی تازه می‌شود. اصلی‌ترین آورده‌ی این آپدیت، سیستم باستان‌شناسی است. این به‌روزرسانی شامل زیست‌بوم شکوفه گیلاس هم می‌شود و یک Sniffer Mob جدید به بازی افزوده خواهد شد.

زیست‌بوم شکوفه گیلاس شامل درخت‌های شکوفه گیلاس بزرگی می‌شود و حیواناتی مثل خوک‌ها، گوسفندان و زنبورها هم در آن حاضر خواهند بود. می‌توانید از درختان بلوک‌های چوبی صورتی رنگ استخراج کنید تا یک تابلوی آویزان جدید بسازید. Sniffer Mob جدید بازی هم با استفاده از قابلیت جدید باستان‌شناسی قابل یافتن خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند از ابزارهای باستان‌شناسی در نقاط مرموز استفاده کنند تا تخم‌های اسنیفر را بیابند. یک اسنیفر کاملا رشدکرده هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد؛ تا بازیکن دانه‌هایی را کشف کند که به درختان خاصی تبدیل خواهند شد. دیگر موارد قابل پیداکردن با این ابزار شامل خرده سفال‌ها و اشیا تصادفی مختلف می‌شود.

آپدیت ۱.۲۰ بازی ماینکرفت هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. هرچند قرار است این به‌روزرسانی در سال میلادی ۲۰۲۳ روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه شود. بازی Minecraft تقریبا روی تمامی پلتفرم‌ها از دستگاه‌های اندروید و iOS گرفته تا کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده