نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹

فاصله کم الکترونیک آرتز تا دریافت لایسنس پریمیر لیگ برای بازی EA Sports FC

شرکت الکترونیک آرتز تا بستن یک قرارداد جدید برای لایسنس لیگ برتر انگلیس در بازی EA Sports FC فاصله زیادی ندارد.

سال ۲۰۲۳ یک نقطه‌ی عطف بزرگ برای سری فوتبالی FIFA خواهد بود؛ چرا که EA Sports و سازمان فیفا به همکاری طولانیًمدت خود پایان داده‌اند که در نتیجه‌ی آن از امسال سری فوتبال سالانه‌ی شرکت EA با نام EA Sports FC شناخته و عرضه می‌شود. حال به نظر می‌رسد با اینکه شرکت EA نام تجاری FIFA را برای بازی ورزشی محبوب خود از دست داده، اما در تلاش است تا همچنان لایسنس بزرگ‌ترین لیگ‌های معتبر را در بازی EA Sports FC حفظ کند.

طبق گزارشی که توسط وب‌سایت Sky Sports منتشر شده است، EA Sports تا رسیدن به یک توافق با لیگ برتر انگلیس که بزرگ‌ترین رقابت فوتبال باشگاهی داخلی جهان به شمار می‌آید، فاصله‌ی چندانی ندارد. درواقع شرکت الکترونیک آرتز در تلاش است تا قرارداد فعلی خود را با لیگ جزیره تمدید کند تا در آینده همچنان به استفاده از حقوق مجوز انحصاری این لیگ در بازی EA Sports FC ادامه دهد.

طبق گزارش اسکای اسپورتز، ارزش این قرارداد در طول یک دوره ۶ ساله به رقم ۴۸۸ میلیون پوند می‌رسد که براساس آن شرکت EA باید بیش از ۸۰ میلیون پوند در هر سال هزینه پرداخت کند و ارزش آن دو برابر توافق کنونی بین EA و لیگ برتر انگلیس است. بااین‌حال تاکنون هیچ کدام از این دو طرف نسبت به گزارش‌های جدید واکنشی نشان نداده‌اند. اخیرا شرکت EA اعلام کرد که آخرین نسخه سری فوتبالی فیفا یعنی FIFA 23، در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین نسخه در تاریخ این مجموعه قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده