نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۰

نزدیک شدن EA به توافق ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس برای بازی جدید فوتبال

الکترونیک آرتز به‌دنبال عقد قرارداد ۶ ساله جدیدی با لیگ برتر جزیره است تا مجدداً لایسنس تیم‌ها و باشگاه‌های آن را رسماً از آن خود کند.

پس از قطع رابطه EA با فیفا، بازی‌های بعدی FIFA الکترونیک آرتز همچنان به همان ترتیب و توسط همان تیم توسعه‌دهندگان ساخته خواهد شد، اما این بازی‌ها با نام دیگری به گیمرها عرضه می‌شوند. بخشی از این تغییرات، لزوم عقد قراردادهای جدید بین EA، بازیکنان و باشگاه‌های فوتبال از لیگ‌های معتبر جهان است که اینبار بدون دخالت فدراسیون جهانی فوتبال انجام خواهد شد. حالا به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز به عقد قرارداد جدیدی به ارزش ۵۰۰ میلیون پوند با لیگ برتر انگلستان که یکی از مهم‌ترین لیگ‌های فوتبال اروپا است، نزدیک می‌شود.

بازی EA Sports FC شرکت الکترونیک آرتز

این خبر توسط مارک کلینمن، ویراستار خبرگزاری Sky News مطرح شده است. کلینمن مدعی شده که ارزش این قرارداد بیش از دو برابر قرارداد فعلی EA با لیگ برتر جزیره است. همچنین در صورت توافق نهایی، الکترونیک آرتز و لیگ برتر انگلیس قراردادی ۶ ساله امضا خواهند کرد.

احتمالاً این قرارداد تنها مورد نیست که EA باید در طول امسال برای بازنگری آن مذاکره کند. به هرحال دیگر لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال جهان هم به‌دنبال جذب درآمد بیشتر از بازی‌های ویدیویی الکترونیک آرتز هستند. انتظار می‌رود اولین بازی EA Sports FC طی پاییز سال آینده عرضه شود.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده