// شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

ال فانینگ از کیفیت گرافیکی و تکنولوژی موشن کپچر Death Stranding 2 می‌گوید

ال فانینگ که نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی بازی Death Stranding 2 را اجرا می‌کند، مقداری در رابطه با فناوری‌های مورد استفاده‌ی استودیو کوجیما پروداکشنز صحبت کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی درباره‌ی دث استرندینگ ۲ از سوی ال فانینگ مطرح شده‌اند. ال فانینگ که با آثاری همچون سریال The Great و فیلم The Neon Demon شناخته می‌شود، یکی از بازیگرهای اصلی DS2 است. او به‌تازگی گفت که دث استرندینگ ۲ به‌لطف استفاده از فناوری پیشرفته‌تر از تکنولوژی‌های مورد استفاده در ساخت دث استرندینگ، بسیار بهتر از بازی قبلی به نظر می‌رسد. او در پادکست Brain Structure هیدئو کوجیما راجع به بازی DS2 صحبت کرد.

فانینگ ادعا می‌کند که بازی همچنان طی مراحل ساخت به پیشرفت کردن از این نظر ادامه می‌دهد: «[کوجیما] همیشه می‌گوید که این پایان کار نیست. [او می‌گوید] این اصلا جلوه‌ای نیست که بازی قرار است [درنهایت] داشته باشد. اما من به همان [نسخه‌ی در حال ساخت] نگاه می‌کنم و می‌گویم «معرکه به نظر می‌رسد». اما [کوجیما] در ذهن خود دارد به این فکر می‌کند که «اوه خدای من خیلی بهتر از این خواهد بود. اصلا به این [نسخه] نگاه هم نکن». بازی همین حالا متمایز به نظر می‌رسد و جلوه‌ای بسیار واقعی دارد».

این بازیگر آمریکایی که چند هفته‌ی بعد باید تولد ۲۵سالگی خود را جشن بگیرد، باتوجه‌به همین نکته اطمینان دارد بازی از وضعیت فعلی هم بهتر ظاهر خواهد شد. چرا که متوجه شده است کوجیما در ذهن خود در حال تجسم نسخه‌ی نهایی «بدون ایراد» است. به نظر خود ال فانینگ، بازی Death Stranding 2 «بسیار فراتر از یک بازی» خواهد بود.

افرادی با لباس نارنجی در اولین تریلر بازی Death Stranding 2 (دث استرندینگ ۲) که ممکن است پرستش‌کنندگان ششمین موجودیت انقراض یعنی املی باشند

هیدئو کوجیما در ادامه گفت: «اکنون نمی‌توانم جزئیات زیادی را فاش کنم. ما این بار مشغول استفاده از یک فناوری جدید هستیم. پس من فکر می‌کنم روند اسکن کردن [بازیگر،] مقداری متفاوت بود. البته ال با آن خوش گذراند».

سازنده‌ی متال گیر و دث استرندینگ قبلا هم گفته بود که دث استرندینگ ۲ برای مواردی همچون نورپردازی از تکنیک‌هایی متفاوت با دث استرندینگ بهره می‌برد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده