نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۱

بازی Iron Man استودیو موتیو به شکل جدی وارد مرحله‌ اصلی ساخت شده است

پس از موفقیت نسخه ریمیک بازی دد اسپیس، به‌نظر می‌رسد استودیو بازی‌سازی موتیو تمام تمرکز خود را روی توسعه بازی Iron Man گذاشته است.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، ظاهرا ساخت بازی Iron Man شرکت الکترونیک آرتز هم‌اکنون وارد مرحله کامل تولید شده است. ساخت این اثر اواخر تابستان سال جاری به‌صورت رسمی توسط EA و مارول تایید شد. استودیو بازی‌سازی EA Moive وظیفه ساخت این بازی را برعهده دارد. این استودیو به‌تازگی نسخه ریمیک بازی دد اسپیس را عرضه کرده است. اثری که توانست موفقیت‌های زیادی را برای توسعه‌دهندگان خود به ارمغان بیاورد.

طبق اخبار منتشر‌شده در ماه‌های گذشته، بازی جدید مرد آهنی یک اثر اکشن ماجراجویی با دوربین سوم شخص خواهد بود و نسخه جدیدی از تونی استارک را که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای دنیای کتاب‌های کمیک مارول شناخته می‌شود، به ما نمایش خواهد داد. این بازی در حال حاضر عنوان خاصی را با خود به همراه ندارد و اطلاعات کمی از آن در دسترس است. بااین‌حال به‌ نظر می‌رسد با افزایش تمرکز استودیو موتیو روی روند ساخت این بازی، در آینده شاهد انتشار اخبار و جزئیات بیشتری از آن باشیم.

لوگوی EA

در پیام جدیدی که به‌تازگی در Reddit ارسال شده است، توسعه‌دهندگان EA Motive ظاهرا تایید کرده‌اند که بازی Iron Man پس از انتشار Dead Space Remake توسعه خود را سرعت بخشیده است. استودیو موتیو پس از تکمیل پروسه ساخت نسخه ریمیک دد اسپیس اعلام کرد: «عوامل متعددی وجود دارد که باید در سطح استودیو و شرکت در نظر گرفته شود، اما ابتدا، تیم قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده، یک تعطیلات شایسته خواهد داشت.»

همچنین این استودیو در ادامه بیان کرد: «ما یک تیم شگفت‌انگیز در Motive داریم که کار روی آیرون من را شروع کرده‌اند و می‌توانید مطمئن باشید که این کار در دستان فوق‌العاد‌ه‌ای است!»

فاصله زیادی تا عرضه رسمی این بازی باقی مانده است. با‌توجه‌به نبود یک عنوان مشخص برای این اثر، به‌نظر می‌رسد ساخت بازی Iron Man هنوز در مراحل اولیه توسعه و طراحی خود قرار دارد. باید تا زمان انتشار اولین تریلر این بازی و ارائه جزئیات بیشتر از جانب سازندگان منتظر بمانیم.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ آیا ساخته قبلی EA Motive را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده