نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷

فروش کمتر از انتظار Midnight Suns علی‌رغم استقبال منتقدها

مدیرعامل تیک‌تو اینتراکتیو، از فروش پایین‌تر از انتظار بازی Marvel’s Midnight Suns با وجود تحسین منتقدان خبر داده است.

بیشتر از دو ماه پس از عرضه‌ی با تأخیر بازی نقش‌آفرینی Marvel’s Midnight Suns، حالا جیسون شرایر، خبرنگار وب‌سایت بلومبرگ از فروش نسبتا ضعیف این بازی اقتباسی از کمیک‌های مارول خبر داده است.

شرایر می‌گوید در روز گذشته و پیش از برگزاری کنفرانس مالی سه‌ماهه‌ی سوم امسال در مصاحبه با استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک‌تو اینتراکتیو از این مسئله مطلع شده است. طبق گفته‌های زلنیک، بازه زمانی نامناسب انتشار Marvel’s Midnight Suns می‌تواند یکی از دلایل فروش کمتر از حد انتظار این بازی باشد. مارولز میدنایت سانز در فصل تعطیلات پایان سال عرضه شد. میدنایت سانز نمرات خوبی را از منتقدان در هنگام انتشار دریافت کرد و زلنیک امیدوار است مانند دیگر بازی‌های استودیوی Firaxis، در آینده شاهد رشد فروش این بازی در هنگام بازگشت دوباره‌ی گیمرها به سراغ این بازی کمتر دیده‌شده باشیم.

ولورین، مرد آهنی، گوست رایدر و شکارچی در بازی Marvel's Midnight Suns

البته Firaxis به‌تازگی بسته‌الحاقی جدید این بازی را منتشر کرده است که کارکتر پرطرفدار Deadpool را به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. از سوی دیگر جیک سالمون، کارگردان بازی نیز به‌تازگی و در مصاحبه با وب‌سایت VGC تایید کرده است در حال حاضر هیچ بازی جدیدی از سری محبوب XCOM در این استودیو در دست توسعه قرار ندارد. بسته‌های الحاقی و اکسپنشن‌های بزرگ بعدی Marvel’s Midnight Suns که قرار است در ماه‌های آینده عرضه شود، شخصیت‌های قابل بازی جدید و مأموریت‌های تازه‌ای را به گیم‌پلی اضافه می‌کند. اولویت اصلی این استودیو در حال حاضر کار روی همین دی‌ال‌سی‌ها است.

در اخبار دیگر بازی میدنایت سانز، هفته‌ی گذشته سونی از در دسترس قرار گرفتن نسخه Trial بازی Midnight Suns برای کاربران سطح پرمیوم سرویس پلی استیشن پلاس خبر داده است. محدودیت زمانی برای تجربه‌‌ی بازی Marvel's Midnight Suns دو ساعت یا ۱۲۰ دقیقه خواهد بود. همچنین نسخه‌ی Enhanced Edition میدنایت سانز روی پلی استیشن 5 با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و این نسخه از بازی در حدود ۵۹ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول کاربران را اشغال می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده