نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۳

امکان بازیابی سلامتی به وسیله حمله در بازی Tekken 8

شرکت بندای نامکو با پخش یک ویدیو تازه جزئیات بیشتری از سیستم مبارزات بازی Tekken 8 را در اختیار طرفدارها قرار داد.

شرکت بندای نامکو با پخش تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 در جریان فینال رقابت‌های Tekken World Tour 2023 بازگشت کاراکتر نینا ویلیامز را تأیید کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم یک ویدیو گیم‌پلی طولانی نیز به اشتراک گذاشته شده است که در آن کاتسوهیرو هارادا و کوهی ایکدا، به‌ترتیب مدیر اجرایی و کارگردان تکن ۸ جزئیات بیشتری از سیستم مبارزات، تغییرات و موارد دیگری از بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهند.

مبارزات Tekken 8 تهاجمی‌تر از گذشته دنبال می‌شوند. این موضوع در گیم‌پلی، جلوه‌های بصری و کانسپت‌های بازی به چشم می‌آید. در این نسخه مکانیزم Rage State بازگشته است و با رسیدن نوار سلامتی کاراکترها به یک سطح مشخص فعال می‌شود. در این حالت علاوه‌بر امکان آسیب‌رسانی بیشتر با هر ضربه می‌توان از Rage Artها نیز استفاده کرد. نحوه‌ی فعال‌سازی ریج آرت برای همه کاراکترها یکسان است، اما Heat System جای Rage Drive را گرفته است.

مکانیزم Recoverable Gauge یکی دیگر از موارد جدیدی است که از بازی Tekken Tag Tournament به تکن ۸ اضافه می‌شود. آسیب ناشی از کمبوها یا دفاع دربرابر حملات بزرگ به‌عنوان یک بخش سفید رنگ از سلامتی ذخیره می‌شوند. با اینکه این بخش از نوار سلامتی با گذر زمان از بین نمی‌رود، اما به‌شکل خودکار بازیابی نخواهد شد. بازیکن‌ها به‌منظور بازیابی بخش سفید رنگ نوار سلامتی باید به‌شکل پیاپی به حریف خود ضربه بزنند.

بخش سفید رنگ نوار سلامتی به ازای هر ضربه بازیابی می‌شود و دفاع حریف دربرابر حملات مانع از این کار نخواهد شد. البته امکان حمله رقبا نیز وجود دارد که باعث کاهش بخش سفید رنگ نوار سلامتی می‌شود. رویکرد تهاجمی می‌تواند سودمند به نظر برسد، اما بازیکن‌ها نباید بیش از حد بی‌پروا باشند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به تماشای ویدیو گیم‌پلی بازی Tekken 8 بپردازید. بازی تکن ۸ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد، اما هنوز سخنی از تاریخ انتشار آن به میان نیامده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده