// دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸

عرضه نسخه ریمستر بازی Myst برای iOS

برای جشن گرفتن سی‌امین سالگرد عرضه بازی Myst قرار است این اثر پازل برای دستگاه‌های iOS عرضه شود.

قرار است سالگرد سی‌سالگی بازی Myst که اثری پازل و کلاسیک است با ارائه یک راه جدید برای تجربه آن ازطریق دستگاه‌های iOS همراه شود. بازی Myst Mobile براساس نسخه ریمستر بازی که طی سال‌های گذشته روی هدست‌های آکیولس، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس عرضه شده بود، توسعه خواهد یافت.

این پورت iOS بازی از آیفون‌ها و آیپدهای با تراشه A12 بیونیک و جدیدتر پشتیبانی خواهد کرد و می‌توانید کلافگی ذهنی ناشی از بازکردن گاوصندوق‌ها و یافتن سوئیچ‌ها را روی تلفن‌های همراه خود تجربه کنید. آیفون‌های سازگار با بازی شامل ایکس اس، ایکس اس مکس، ایکس آر و مدل‌های جدیدتر است. در تبلت‌ها هم این بازی روی آیپد نسل هشت، آیپد ایر نسل سه و آیپد مینی نسل پنجم و مدل‌های جدیدتر قابل تجربه است.

کلبه چوبی در نسخه iOS بازی Myst

پورت موبایلی بازی میست چندوقتی است که موجود است. نسخه Masterpiece این ویدئوگیم با گرافیک اشاره و کلیک نسخه اصلی از سال ۲۰۰۰ دردسترس بوده. سپس این نسخه با realMyst جایگزین شد که شامل گرافیک سه‌بعدی می‌شد. آخرین نسخه موبایلی این اثر برای صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن بالاتر و ازطریق موتور آنریل انجین توسعه می‌یابد که به معنای همه‌ موارد مقداری فوتورئالیستیک‌تر است.

نسخه جدید به‌صورت رایگان قابل دانلود است و می‌توانید در جزیره میست، اولین موقعیت‌مکانی بازی بدون پرداخت پول گشت‌وگذار کنید؛ اما برای کاوش دیگر مناطق باید مبلغ ۱۴.۹۹ دلار بپردازید. اگر شخصی هستید که ساعات زیادی به حل معماهای سخت و مرموز اختصاص می‌دهید، این اثر برایتان جذاب خواهد بود. استودیو Cyan هنوز زمان عرضه دقیق این نسخه را اعلام نکرده و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم. همچنین این استودیو درحال ساخت نسخه ریمیک بازی Riven است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده