// دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۴

انتشار جزئیات آپدیت جدید نسخه نسل نهمی The Witcher 3

آپدیت شماره ۴.۰۱ نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3 تغییراتی در یکی از تاجران بازی ایجاد کرده است.

آخرین آپدیت بازی The Witcher 3 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شده که تغییراتی در یکی از تاجران بازی اعمال کرده است. به‌طور واضح‌تر، یک زراد در نویگراد وجود دارد که خوشامدگویی مشهور او در نسخه نسل جدید حذف شده بود.

در نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، هرموقع گرالت با او صحبت می‌کرد او جواب می‌داد «عجب شمشیرهای درجه‌یکی» (Top notch swords) و طرفداران از جایگزین شدن این جمله با یک جمله عمومی‌تر در نسخه Complete ناراحت شده بودند. اما برای رضایت عموم، پچ ۴.۰۱ که تازه منتشرشده این دیالوگ را بازمی‌گرداند و به‌نظر استودیو سی دی پراجکت واقعا به درخواست طرفداران گوش می‌سپارد.

دیالوگ یکی از تاجران بازی The Witcher 3

اما این پایان کار نیست و این تاجر محبوب اکنون شمشیرهای جدیدی برای فروش هم دارد. نام آن‌ها هم شمشیر فولادی ویچر و شمشیر نقره‌ای ویچر است و هردو در سطح Relic قرار دارند. لول این شمشیرها مطابق با سطح خود گرالت است و حتی اگر در بازی پیشروی کرده باشید می‌توانید به فروشگاه رفته و این شمشیرها امتیازات و میزان حمله مناسبی دارند.

این دو شمشیر براساس تریلر E3 2014 بازی ویچر ۳ ساخته شده‌اند که در آن گرالت با دو شمشیر و غلاف آن‌ها نمایش داده شده بود؛ هرچند این دو طراحی به بازی اصلی راه نیافتند. اما خوشبختانه با آپدیت اخیر می‌توانید این شمشیرها را خریداری کنید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده