// دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶

واکنش منتقدین به بازی Hogwarts Legacy

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Hogwarts Legacy منتشر شد و شاهد بازخوردهای بسیار خوبی برای جدیدترین ساخته اولانچ سافتور هستیم.

نمی‌توان منکر این شد که هری پاتر یکی از جذاب‌ترین جهان‌ها و ساختار را به‌خود اختصاص داده و چه شخصیت‌های مثبت و چه شخصیت‌های شرور Wizarding World هرکدام طرفدارهای خاص خود را دارند. تابه‌امروز بازی‌های متفاوتی با الهام از رمان‌های Harry Potter ساخته شده است، اما همچنان تجربه‌ای وصف نشدنی و بی‌نظیر، یکی از خواسته‌های علاقه‌مندان بود که به‌نظر می‌رسید با معرفی Hogwarts Legacy، به خواسته خود خواهند رسید. بااین‌حال اولانچ سافتور وظیفه توسعه بازی را برعهده داشت و درگذشته هیچ بازی AAA و صاحب نامی را توسعه نداده بودند و ازطرفی حواشی بسیاری حول هاگوارتز لگسی پدیدار شد که کاربران را بیش‌ازپیش نگران می‌کرد.

حال میانگین امتیازات Hogwarts Legacy منتشر شده و پروژه جاه‌طلبانه و بزرگ اولانچ سافتور به یک محصول موفق و سرگرم کننده تبدیل شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان بازی Hogwarts Legacy را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

Hogwarts Legacy

  • سازنده: اولانچ سافتور
  • ناشر: برادران وارنر
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ
  • سبک: جهان باز
  • تاریخ عرضه: ۱۸ بهمن ماه (نسخه دیلاکس) و ۲۱ بهمن ماه نسخه استاندارد

پرواز با جاروی پرنده برفراز جنگل در بازی Hogwarts Legacy

هابی کنسولز: ۹۰ از ۱۰۰

Hogwarts Legacy همان ساختاری را دارد که در سایر بازی‌های جهان باز مشاهده کرده‌ایم، اما همزمان شما را با خاطراتی از گذشته بسیار دور پر می‌کند؛ دورانی که برای هل دادن یک بلوک تنها به یک Flipendo نیاز داشتید. شاید مورد جدیدتری نسبت به بازی‌های هم سبک خود را ارائه ندهد، اما دارای موردی است که آن‌ها ندارند؛ جادو.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

هاگواترز لگسی با بسیاری از مکانیسم‌های مختلف که هیچ‌کدام از آن‌ها احساس کارکرد دلخواه و اختیاری القا نمی‌کنند، پُر شده است. همچنین در داستان و کتاب جادو شما موارد بسیاری برای سرگرم شدن وجود دارد.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

در هر زمینه‌ای، Hogwarts Legacy همان بازی نقش آفرینی هری پاتری است که همیشه خواهان تجربه آن بودم. ماجراجویی جهان باز بازی تمامی هیجان و عجایب Wizarding World را به‌‌همراه کاراکترهای خاطره‌انگیز جدید در خود جای داده است. مبارزات ظریف و چالش‌برانگیز و همچنین به اجرا درآمدن بسیار خوب دانش‌آموزان فانتزی هاگوارتز، مواردی هستند که باعث شدند ساعت‌ها به کنترل خود چسبیده و آن را رها نکنم. بااین‌حال مواردی مثل مشکلات فنی، داستان اصلی بدون زرق و برق و عدم تنوع بعضی از دشمنان سبب شده تا از سنگینی و کیفیت بازی کاسته شود، اما همین موارد هم باعث نشدند تا جادو طلسم من شکسته شود.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

Hogwarts Legacy به‌واسطه جهان باز زیبا خود، کاراکترهای درگیر کننده و مبارزاتی هیجان‌انگیز، به‌صورت هوشمندانه‌ای جادو جهان هری پاتر را در خود جای داده است. بااینکه المان‌های جهان باز بازی احساس تاریخ مصرف‌گذشته می‌کنند، اما بهترین Wizarding World است که تابه‌امروز در بازی‌های ویدیویی مشاهده کرده‌ایم.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

Hogwarts Legacy اولین تلاش روان سازنده است. اگر موردی برای بازخواست استودیو اولانچ سافتور وجود داشته باشد، این است که تیم سازنده تلاش کرده تا کارهای بسیاری را یکجا انجام دهد. درمیان جهان باز وسیع بازی، اکونومی آشفته بخش نقش آفرینی بازی، مبارزات اکشن هیجان‌انگیز و داستانی ماجراجویانه که از شما می‌خواهد در نقش قهرمانی قرار بگیرید که تکالیف مدرسه خود را آماده می‌کند، همیشه چیزی برای ارائه وجود دارد. بااین‌حال می‌توان منتظر دنباله‌ای بود که بتواند تجربه‌ای بهتر را ارائه داده و بتواند تعادلی میان نیازهای یک تجربه تعاملی و داستانی از Wizarding World برقرار کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده