نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲

اشاره گیم پلی لورفته Dragon Age: Dreadwolf به الگوبرداری بازی از God of War

ویدیوهای اولیه از گیم‌پلی بازی Dragon Age: Dreadwolf استودیو بایوور به وسیله‌ی یک پلی‌تستر ناشناس فاش شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویدیوهای اولیه از گیم‌پلی بازی Dragon Age: Dreadwolf به‌وسیله یک پلی‌تستر ناشناس فاش شده است. ویدیوها و تصاویر لورفته اولین‌بار در انجمن ردیت به نمایش درآمدند و با فاصله کوتاهی حذف شدند. در ادامه تعدادی از کاربرها خبر دادند که می‌توان برخی از آن‌ها را در ‌سایت Imgur یا انجمن ResetEra مشاهده کرد.

همان‌طور که این پلی‌تستر ناشناس می‌گوید، ویدیوها و تصاویر لورفته به نمایش نسخه اولیه آلفا بازی Dragon Age: Dreadwolf می‌پردازند. وضعیت بازی در این نسخه با گزارش‌های اخیر مبنی‌بر فاصله طولانی آن تا عرضه کاملا مطابقت دارد. ویدیو گیم‌پلی دراگون ایج ۴ برای نخستین‌بار مبارزات هک اند اسلش و همزمان (real-time) بازی را نشان می‌دهند.

ظاهرا بایوور برای تولید دراگون ایج ۴ از بازی God of War سال ۲۰۱۸ الهام گرفته است؛ نکته‌ای که در کلیپ لورفته کاملا مشهود است. شایعات حاکی از آن است که بازیکن‌ها به‌طور مستقیم قادر به کنترل اعضای گروه نیستند، اما می‌توانند آن‌ها را وادار به اجرای توانایی‌های ویژه کنند. البته این ویژگی هنوز برای پلی‌تسترها در دسترس نیست.

با اینکه این ویدیو به نسخه اولیه بازی Dragon Age: Dreadwolf مربوط است، اما پلی‌تستر ناشناس ادعا می‌کند که کیفیت گرافیکی بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی دراگون ایج به‌شدت بهبود یافته است. رابط کاربری شبیه چیزی است که در بازی Dragon Age: Inquisition دیده بودیم، اما در آینده می‌تواند دستخوش تغییر شود. مطلب مهم دیگری که در پایان باید گفت این است که در این ویدیو، کنترل کاراکتری از کلاس Knight توسط بازیکن را می‌بینیم.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده