نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲

چکش میولنیر God of War، جدیدترین تبلیغ محیطی سونی در هند

بعد از تبر بزرگ لویتان در لندن و مجسمه بزرگ کنسول PS5 در دبی، حالا چکش میولنیر ثور از بازی God of War به‌عنوان جدیدترین نماد تبلیغاتی پلی استیشن سر از هند درآورده است.

سونی به‌تازگی اعلام کرده که با افزایش عرضه کنسول‌های PS5 به بازار، وضعیت دسترسی خریداران به جدیدترین کنسول‌های گیمینگ این شرکت بهبود یافته است. حالا به نظر می‌رسد که سونی در تلاش است تا با نمایش مدل‌های تبلیغاتی بسیار بزرگ از مجموعه بازی‌های محبوب پلی استیشن در نقاط مختلف جهان، توجه مخاطابان را بیش‌ازپیش به محصولات جدید خود معطوف کند. این شرکت به‌تازگی هدف‌گذاری خود از فروش کنسول‌های PS5 را در سه‌ماهه چهارم سال مالی خود افزایش داده که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی مقیاس کمپین بازاریابی اخیر سونی باشد.

چکش اسطوره ای Mjolnir از بازی گاد آف وار در هند

عموما در سیاست‌های تجاری، یکی از ملزومات تبلیغات آزاد و جاه‌طلبانه، توانایی تأمین نیاز بازار به میزان کافی و وعده‌داده‌شده است. حالا سونی با رسیدن به اعتماد به نفس بابت توان تأمین نرخ تقاضای PS5، اقدامات بیشتری را در زمینه بازاریابی و تبلیغاتی در پیش گرفته است.

به‌طور کلی به نظر می‌رسد که سونی سال بزرگی را در پیش دارد. با بازی‌های ویدیویی مورد انتظاری که برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شدند، انتظار می‌رود که شاهد برگزاری یک یا دو رویداد بزرگ و پرسروصدا از این پلتفرم‌دار ژاپنی طی ماه‌های آتی باشیم. بااین‌حال شرکت Sony نشان داده است که در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست.

در پایان نظرات خود را درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده