نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

افزایش احتمال انتشار اطلاعات جدید از بازی Marvel’s Spider-Man 2 در آينده نزدیک

باتوجه‌به صحبت‌های جدید تونی تاد، صداپیشه شخصیت ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری از این اثر خواهیم بود.

بدون شک نسخه دوم بازی Marvel’s Spider-Man به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار فرست-پارتی (بازی‌های انحصاری ساخته‌شده توسط استودیوهای اختصاصی) شرکت سونی شناخته می‌شود؛ اثری که استودیو اینسامنیاک گیمز با انتشار اولین نسخه‌ آن در سال ۲۰۱۸ میلادی توانست تجربه‌ای هیجان‌انگیز از قرارگیری در نقش پیتر پارکر را به گیمرها تقدیم کند. حالا به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا پخش تریلر بعدی بازی Marvel’s Spider-Man 2 نمانده است.

همان‌‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا مطلع‌ هستید، اواخر تابستان سال قبل بود که تیم سازنده در جریان رویداد Playstation Showcase سال ۲۰۲۱ به‌صورت رسمی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را معرفی کرد؛ بازی ابرقهرمانی جدیدی که عده‌ی زیادی در انتظار تجربه‌ی آن هستند. بااین‌حال اطلاعات محدودی از این اثر در دسترس قرار دارد و سارندگان تا این لحظه عملا تنها به همان تریلر معرفی این اثر که در طول رویداد نام‌برده‌شده پخش شد، بسنده کرده‌اند. حال در جریان تازه‌ترین اخبار بازی ظاهرا تونی تاد، صداپیشه‌ی شخصیت ونوم در این بازی با یک توییت امکان نزدیک بودن زمان انتشار اطلاعات و اخبار جدید درباره‌ی آن را افزایش داد.

نمایی از بازی Marvel’s Spider-Man 2

این شخص به‌تازگی یک توییت را در حساب شخصی منتشر کرده است که شما عزیزان در تصویر زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. در ادامه در پاسخ به کاربر دیگری تونی تاد از دو فعل Watch و Wait استفاده کرده است.

می‌توان از توییت‌های صداپیشه شخصیت ونوم این برداشت را کرد که ممکن است به‌زودی اخبار جدیدی از این اثر موردانتظار به‌دست طرفداران مرد عنکبوتی برسد. جالب است بدانید این شخص در گذشته نیز افعالی مشابه با این امر را انجام داده بود. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش کاراکتر ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2، او به ماهیت مشابه این شخصیت با کاراکتر Rhino در بازی Spider-Man: Miles Morales اشاره کرده بود. جالب این‌جا است که صداپیشه‌های پیتر پارکر و مایلز مورالز در بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی چند اشاره به این محصول جدید استودیو Insomniac شرکت سونی داشتند.

تصویر متن توییت تونی تاد صداپیشه شخصیت ونوم در بازی Marvel's Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی در دسترس گیمرهای کنسول پلی استیشن ۵ شرکت Sony قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ آیا نسخه‌های قبلی را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود در مورد آخرین اخبار بازی اسپایدرمن ۲ را با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده