// یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱

جزئیات جدیدی از بازی Armored Core VI منتشر شد

جزئیات جدیدی از بازی Armored Core VI منتشر شد. تیم سازنده مجددا گفت تمرکز این بازی روی بخش تک‎‌نفره است.

بااینکه شاید بازی Armored Core VI: Fires of Rubcicon اثری نبود که برخی از طرفدارها انتظار داشتند استودیو فرام‌سافتور به سراغ آن برود، اما حالا خیلی‌ها اخبار آن را دنبال می‌کنند. البته قدم گذاشتن این استودیو در مسیری که برای آن چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد، تعجب‌آور نیست. پس از بازی Demon's Souls، سه بازی Dark Souls، بلادبورن، بازی Déraciné، سکیرو و الدن رینگ، پربیراه نیست که بگوییم فرام‌سافتور به اندازه‌ی کافی پروژه‌ی فانتزی‌محور داشته است.

بازگشت به یک مجموعه قدیمی و فضای علمی-تخیلی با Armored Core چالش جدیدی به شمار می‌آید. دیدن اینکه استودیو اثری را بسازد که برای بسیاری از طرفدارهای فعلی آن ناآشنا و جدید به نظر می‌رسد، هیجان‌انگیز است. در یک مصاحبه در جریان Taipei Game Show سال ۲۰۲۳، یاسوتاکا اوگورا، تهیه‌کننده بازی نام‌برده جزئیات جدیدی از آن را منتشر کرد.

Armored Core جدید هیچ گره داستانی با نسخه‌های قبلی مجموعه ندارد. این تصمیم از آن جهت اتخاذ شد تا بازیکنان ناآشنا با مجموعه هم بتوانند بدون نگرانی درباره‌ی پنج بازی اول سری به‌سراغ نسخه جدید بروند. یک کمپین تک‌نفره وجود دارد که روی شخصی‌سازی ابزار مکانیکی شما برای سازگاری با سناریوهای مختلف تاکید می‌کند.

همچنین کمپین بازی بازیکنان را به ساخت سازه‌های خلاقانه تشویق می‌کند تا با باس‌ها و دشمنانی بجنگید که باید با روش‌های مختلف با آن‌ها رو‌به‌رو شد. بااینکه بازی همچنان دشوار است و به‌گفته اوگورا «چالشی سخت» برای بازیکنان است، اما منطق و سبک یکسانی با بازی‌های اخیر فرام‌سافتور ندارد.

با وجو اینکه جزئیات داستانی ارائه‌شده از سوی سازندگان در نوع خود جالب به نظر می‌رسند، اما اوگورا صحبتی کرده که باعث ایجاد یک سؤال بین طرفداران می‌شود. او گفته هیدتاکا میازاکی کارگردان پروژه بود، اما پس از مدتی این پروژه را ترک کرد. حال باید دید ایشان مشغول چه کاری است. از آن‌جا که بازی آرمورد کور فعلا تمرکز اصلی کنونی استودیو است، احتمالا جواب این سؤال در آینده‌ی نزدیک مشخص نخواهد شد. بعضی از طرفدارهای دوآتشه‌ی میازاکی با هرکدام از این نوع از اخبار، به ساخت Bloodborne 2 امیدوار می‌شوند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده