نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱

تمرکز تریلر گیم پلی بازی Atomic Heart روی مبارزات و داستان

استودیو Mundfish با انتشار یک تریلر گیم‌پلی ۸ دقیقه‌ای به نمایش بخش‌های مختلفی از بازی Atomic Heart نظیر مبارزات و داستان پرداخت.

بازی Atomic Heart استودیو Mundfish در آستانه انتشار سروصدای زیادی به پا کرده است. زمان زیادی تا عرضه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی شوتر باقی نمانده است و اکنون به‌لطف تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه‌دهندگان تریلر گیم‌پلی جدیدی از اتمیک هارت پخش کردند؛ تا طرفدارها بدانند که دقیقا در بازی Atomic Heart باید انتظار چه مواردی را داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

وقایع بازی Atomic Heart در آینده و نسخه‌ای خیالی از اتحاد جماهیر شوروی رخ می‌دهد؛ در پایگاه نظامی Facility 3825. در اتمیک هارت با جهانی روبه‌رو می‌شویم که در آن شاهد پیشرفت قابل ملاحظه صنعت روباتیک هستیم. این‌جا مشکلی به وجود آمده است که منجر به تهاجم ربات‌ها می‌شود. در این شرایط یکی از مأموران سازمان KGB با نام سرگرد نچایف، مسئولیت کنترل این اوضاع را بر عهده می‌گیرد. بازیکن‌ها در این بازی برای اصلاح وضعیت باید به‌سراغ مبارزه با انواع‌واقسام ربات‌های قدرتمند و انسان‌های جهش‌یافته بروند.

مراحل توسعه بازی Atomic Heart اخیرا به پایان رسید. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲ اسفند (۲۱ فوریه) در دسترس کاربرهای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. مشترک‌های سرویس اشتراکی گیم پس از همان روز نخست عرضه‌ی اتمیک هارت می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند. سازندگان می‌گویند این بازی در کنسول‌های نسل ۹ با رزولوشن 4K و فریم‌ریت ۶۰ اجرا می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده