نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۸

آغاز کار پولی‌فونی دیجیتال روی نسخه بعدی گرن توریسمو

براساس مصاحبه‌ی جدید با کازونوری یامائوچی، ظاهرا استودیو پولی‌فونی دیجیتال کار روی نسخه‌ی دیگری از سری بازی گرن توریسمو را آغاز کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کازونوری یامائوچی، مدیر اجرایی ارشد استودیو Polyphony Digital در یک مصاحبه جدید به آغاز کار روی نسخه بعدی بازی Gran Turismo اشاره کرده است. او در گفت‌وگو با وب‌سایت ژاپنی Game Watch Impress درباره برنامه‌هایش برای مجموعه گرن توریسمو مورد سؤال قرار گرفت.

کازونوری یامائوچی در پاسخ گفت: «درواقع یک موضوع وجود دارد. ما کار روی نسخه بعدی [بازی Gran Turismo] را آغاز کردیم، اما هنوز نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. مایه تأسف است که نمی‌توانم زیاد درباره آن سخن بگویم».

هنوز حتی یک سال از عرضه بازی Gran Turismo 7 نگذشته است. هرچند باتوجه‌به زمان مورد نیاز برای توسعه یک بازی ویدیویی و تلاش استودیو پولی‌فونی دیجیتال برای ارائه یک محصول با کیفیت چندان تعجب‌آور نیست که کار روی نسخه بعدی به این زودی آغاز شده باشد. این نسخه می‌تواند همان Gran Turismo 8 باشد یا با یک نسخه فرعی طرف باشیم. به‌هرشکل توسعه نسخه دیگری از بازی گرن توریسمو همیشه باعث خوشحالی طرفدارها می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده