نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۴

وجود سیستم مبارزه هک اند اسلش در اطلاعات جدید فاش شده Dragon Age Dreadwolf

برخی از منابع داخلی بایوور، جزئیات جدیدی از روند توسعه‌ی بازی Dragon Age Dreadwolf را فاش کرده‌اند.

در گزارش جدید اینسایدر گیمینگ ادعا شده است که چند منبع داخلی از شرکت بایوور جزئیات جدیدی از بازی در حال توسعه‌ی Dragon Age Dreadwolf را منتشر کرده‌اند. با اینکه توسعه‌ی نسخه‌ی جدید سری Dragon Age از سال ۲۰۱۵ شروع شد اما این بازی در طول توسعه‌ی هشت ساله‌ی خود تغییرات قابل توجهی داشته است. با اینکه شرکت الکترونیک آرتز هنوز تاریخ انتشار بازی Dragon Age Dreadwolf را اعلام نکرده اما برخی از شایعه‌های گذشته به احتمال عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۳ اشاره داشتند. حال رسانه‌ی اینسایدر گیمینگ ازطریق چند منبع آگاه، جزئیات جدیدی را فاش کرده است که نشان می‌دهد طرفداران Dragon Age باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید صبر کنند.

به‌گفته‌ی این منابع داخلی، هنوز بسیاری از ویژگی‌های شاخص بازی Dragon Age Dreadwolf کامل نشده‌اند و خطوط داستانی مربوط‌به شخصیت‌ها ناقص است. همچنین بسیاری از بقایای روند توسعه‌ی قبلی بازی، هنوز پابرجا بوده و سازندگان نسبت به حذف یا بهبود آن‌ها اقدام نکرده‌اند. در گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد روند ساخت بازی Dragon Age Dreadwolf در سال ۲۰۲۱ با یک تغییر جهت بزرگ همراه بود. در این گزارش که توسط بلومبرگ فاش شد، جیسون شرایر ادعا کرد که این بازی در ابتدا با هدف یک پروژه‌ی چندنفره شروع شده و درنهایت به یک بازی تک نفره تبدیل شده است.

منابع مذکور در ادامه فاش کردند که برخی از مکانیسم‌های این پروژه‌ی چندنفره هنوز تا حد زیادی در روند ساخت پروژه‌ی فعلی Dragon Age احساس می‌شوند. یکی از منابع در این‌باره توضیح داد: «این پروژه‌ی چندنفره کمی شبیه به Destiny با یک هاب مرکزی بود که بازیکنان احتمالا می‌توانستند قبل از رفتن به مأموریت بعدی، به تشکیل گروه بپردازند». به‌گفته‌ی این فرد، با وجود تغییر این پروژه همچنان هاب مرکزی نقشی حیاتی در توسعه‌ی بازی Dragon Age Dreadwolf در قالب تک‌نفره خواهد داشت.

یکی از شخصیت های اصلی Dragon Age 4

احتمالا سازندگان بازی Dragon Age Dreadwolf از مکانیسم‌های گیم‌پلی نسخه‌های گذشته‌ی سری استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها، امکان استخدام و پرورش اعضای گروه می‌شود. بازیکنان می‌توانند این افراد را در حین انجام مأموریت‌های مختلف ملاقات کنند و آن‌ها را به گروه خود بیافزایند. اعضای این گروه درواقع در یک هاب مرکزی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند در آن‌جا به ارتقای قدرت‌های همراهان خود پرداخته و آن‌ها را با انواع اسلحه و زره، مجهز کنند. به نظر می‌رسد بازیکنان ازطریق یک پورتال شیشه‌ای که در هاب باز می‌شود، می‌توانند پیشروی خود به سمت مأموریت جدید را آغاز کنند.

در مورد مبارزات یکی از منابع داخلی که اخیرا بازی را تجربه کرده است، توضیح داد که بازی Dragon Age Dreadwolf در مقایسه با بازی‌های گذشته سری، سیستم مبارزه‌ی هک اند اسلش عمیق‌تری دارد و رویکرد مبارزه‌هایی شبیه به بازی Final Fantasy 15 ارائه خواهد داد. همچنین بازیکنان نمی‌توانند کنترل همراهان خود در میدان نبرد را به‌دست بگیرند و تنها قادر هستند مهارت‌های آن‌ها در زمان جنگ را انتخاب کنند.

در مورد اینکه بازی Dragon Age Dreadwolf چه زمانی منتشر می‌شود، منابع داخلی اطلاعاتی به اینسایدر گیمینگ ارائه نکردند اما باتوجه‌به کامل نبودن خطوط داستانی و شخصیت‌پردازی آن، اگر الکترونیک آرتز تاریخ عرضه را برای ۲۰۲۴ اعلام کند، جای تعجبی ندارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده