نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۷

Hogwarts Legacy بهترین عملکرد فروش روی سه پلتفرم اصلی را داشته است

بازی Hogwarts Legacy هم‌اکنون پردرآمدترین بازی کامپیوتر فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز و پرفروش‌ترین بازی کنسول‌های نسل نهمی آمازون به شمار می‌آید.

باتوجه‌به اعلامیه‌های شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی، به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار بازی‌های ویدیویی بزرگ باشیم که احتمالا بسیاری از آن‌ها در زمینه‌ی فروش موفق ظاهر شوند. حال آمارهایی از پیش‌فروش بازی Hogwarts Legacy منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند این اثر از هم‌اکنون می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های امسال باشد. انتشار این بازی روی چند پلتفرم مختلف و ارائه‌ی یک داستان برگرفته از کتاب‌های محبوب هری پاتر می‌تواند Hogwarts Legacy را به یکی از برترین بازی‌های سال تبدیل کند.

آمار جدیدی که از میزان پیش‌فروش‌های اولیه بازی هاگوارتز لگسی منتشر شده‌اند، به خوبی نشان می‌دهند که بسیاری از بازیکنان بدون توجه به نقدها و نمرات منتقدان به این بازی که تا چند روز دیگر منتشر می‌شوند، آن را پیش‌خرید کرده‌اند. بازی Hogwarts Legacy از یک ماه قبل که پیش‌فروش خود را آغاز کرد، در صدر نمودارهای فروش بسیاری از فروشگاه‌های معتبر قرار داشت و حال باتوجه‌به نزدیک شدن زمان انتشار آن، جزئیات دقیق‌تری در دسترس قرار دارد.

قدم زدن در بخشی از محیط بازی Hogwarts Legacy استودیو آوالانچ سافتور شرکت برادران وارنر

طبق آمار منتشر شده، Hogwarts Legacy هم‌اکنون به‌عنوان پردرآمدترین بازی فروشگاه استیم شناخته می‌شود و توانسته بالاتر از پرداخت‌های درون برنامه‌ای CSGO و فروش ریمیک Dead Space قرار گیرد. همچنین این بازی هم‌اکنون پرفروش‌ترین عنوان فروشگاه اپیک گیمز است و پس از آن ریمیک دد اسپیس و بازی Borderlands 3 با ۹۰ درصد تخفیف به قیمت ۷ دلار قرار گرفته‌اند.

در فروشگاه آمازون، نسخه‌های دیلاکس و معمولی بازی Hogwarts Legacy پرفروش‌ترین بازی‌های شماره یک و دو برای پلی استیشن 5 هستند. همچنین دو نسخه‌ی دیلاکس و نسخه‌ی معمولی این بازی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین بازی‌های ایکس باکس سری ایکس فروشگاه آمازون فهرست شده‌اند.

براساس گزارش‌ها، نمرات منتقدان به بازی Hogwarts Legacy قرار است روز دوشنبه ۱۷ بهمن (۶ فوریه) منتشر شود. این بازی در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) روی پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده