نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸

کپکام از بازی موبایل Street Fighter: Duel رونمایی کرد

شرکت کپکام یک نسخه‌ی فرعی و کارتی از سری Street Fighter با نام Street Fighter: Duel را برای پلتفرم موبایل معرفی کرد.

به‌تازگی شرکت کپکام یک نسخه‌ی جدید و فرعی از سری Street Fighter را معرفی کرده است که به نظر می‌رسد کاملا با نسخه‌های اصلی مجموعه متفاوت باشد. این بازی با نام Street Fighter: Duel شناخته خواهد شد و قرار است ماه آینده روی گوشی‌های هوشمند عرضه شود. شخصیت‌های نمادین سری به مانند کن، ریو، چان-لی و بلانکا در این بازی کارتی و نقش‌آفرینی حضور خواهند داشت. به‌گفته‌ی کپکام، بازی Street Fighter: Duel در زمان عرضه شامل فهرستی از ۴۰ شخصیت سری خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که IGN از این بازی منتشر کرده است، Street Fighter: Duel به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بین نبردهای بی‌درنگ یا خودکار، یک گزینه را انتخاب کنند. مبارزات بی‌درنگ شامل کمبوها و حرکات واقعی شخصیت‌ها از سری اصلی هستند که ازطریق ضربه زدن روی صفحه گوشی انجام می‌شوند. به گزارش IGN، کپکام با همکاری شرکت کرانچی‌رول گیمز بازی Street Fighter: Duel را توسعه می‌دهد.

در همین راستا اخیرا تری لی، مدیرعامل کرانچی‌رول گیمز درباره کار روی این بازی با همکاری کپکام گفته است: «استریت فایتر برای نسل‌ها یک بازی نمادین بوده و ما می‌دانیم که طرفداران انیمه دوست دارند به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز با شخصیت‌های محبوب این سری بپردازند. ما از همکاری با کپکام برای توسعه‌ی Street Fighter: Duel و ارائه‌ی فهرست باورنکردنی مبارزان نمادین سری برای طرفداران انیمه و بازی‌های موبایل هیجان‌زده هستیم».

گیم‌پلی بازی Street Fighter: Duel

هم‌اکنون پیش ثبت‌نام برای تجربه‌ی بازی Street Fighter: Duel در چندین کشور از جمله ایالات متحده و کانادا شروع شده است. بازیکنانی که این کار را انجام دهند، به‌عنوان پاداش ارز درون بازی دریافت خواهند کرد و افزایش مقدار این پاداش به تعداد بازیکنانی که در سراسر جهان پیش ثبت‌نام کرده باشند، بستگی دارد. در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار بازیکن برای تجربه‌ی این بازی نام‌نویسی کرده‌اند.

اولین نسخه از مجموعه Street Fighter در سال ۱۹۸۷ آمنتشر شد. از آن زمان تاکنون، این مجموعه یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های مبارزه‌ای در سراسر جهان شناخته می‌شود و شخصیت‌هایی به مانند Ryu و Chun-Li به نام‌های معروفی تبدیل شده‌اند. بدین ترتیب جالب خواهد بود که ببینیم سازندگان چگونه مکانیسم‌های نقش‌آفرینی را با نسخه‌ی فرعی آن ترکیب خواهند کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده