// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

برنامه پلاتینیوم گیمز برای دهمین سالگرد عرضه Metal Gear Rising: Revengeance

استودیو پلاتینیوم گیمز از جشن گرفتن دهمین سالگرد عرضه بازی Metal Gear Rising: Revengeance خبر داده است.

با اعلام رسمی استودیو پلاتینیوم گیمز در توییتر، این استودیو از برنامه خود برای جشن گرفتن دهمین سالگرد عرضه بازی Metal Gear Rising: Revengeance پرده برداشته است؛ هرچند درحال‌حاضر دقیق نمی‌دانیم باید منتظر چه‌چیزی در این رویداد باشیم. برنامه جشن گرفتن دهمین سالگرد عرضه بازی Metal Gear Rising: Revengeance در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) برگزار خواهد شد و به همین مناسبت تصویری را منتشر کرده است:

آرت دهمین سالگرد بازی Metal Gear Rising: Revengeance

بازی متال گیر رایزینگ اولین‌بار در ۱‍۹ فوریه ۲۰۱۳ روی پی سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شده بود. این اثر اسپین‌آفی از مجموعه اکشن مخفی‌کاری و محبوب متال گیر است که در آن بازیکنان در نقش رایدن قرار می‌گیرند. او پس از وقایع بازی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots با تهدید جدیدی به‌نام Desperado Enforcement روبه‌رو می‌شود.

هنوز پلاتینیوم گیمز درباره ریمستر احتمالی Metal Gear Rising: Revengeance صحبتی نکرده است، اما صداپیشه رایدن به‌تازگی گفته بود معرفی‌هایی از مجموعه متال گیر در راه است. بااینکه لزوما این حرف مختص بازی Metal Gear Rising نیست، اما چندین بار شنیده شده که کونامی قصد دارد با پروژه‌های جدید از جمله ریمیک متال گیر سالید و Metal Gear Solid 3: Snake Eater این مجموعه را احیا کند و می‌توان نتیجه گرفت خبری از این مجموعه در راه است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده