// سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

تبلیغات محیطی عظیم پلی استیشن 5 در سراسر جهان

شرکت سونی به مناسبت افزایش موجودی کنسول پلی استیشن 5 تبلیغات محیطی جدیدی را در سطح جهان با محوریت بازی‌های خود اجرا کرده است.

سونی در حال تولید و عرضه‌ی پلی استیشن 5 با سرعت بسیار بیشتر از قبل است و قول داده از حالا به بعد، یافتن این کنسول بسیار آسان‌تر باشد. به‌همین مناسبت، شرکت ژاپنی بودجه‌ی زیادی برای بخش بازاریابی خود کنار گذاشته است و برخی از بزرگ‌ترین برندهای خود را به دنیای واقعی می‌آورد. درواقع در لندن، پایتخت انگلیس، این شرکت تبر لوایاتان کریتوس از مجموعه بازی God of War را در بخش Southbank این شهر نصب کرده که واقعا چشم‌گیر است.

در این تبلیغ محیطی که بخشی از برنامه Live from PS5 شرکت سونی است، یک برچسب پلیس با نشان پلی استیشن 5 پیرامون این تبر عظیم نصب شده و درکنار تبر هم ترک‌ها و یخ وجود دارند. در کنفرانس خبری مربوطه اعلام شد که چنین تبلیغاتی در سراسر جهان به معرض نمایش خواهند آمد و باید منتظر اخبار آن‌ها هم باشیم.

گیمرهایی که ساکن لندن یا اطراف آن هستند و قصد دارند این تبر را مشاهده کنند، تنها در روزهای ۱۰ و ۱۱ بهمن (۳۰ و ۳۱ ژانویه) فرصت چنین کاری را دارند و سپس این تبلیغ محیطی حذف خواهد شد. شرکت سونی درباره‌ی تبلیغ گفت: «این یک جشن برای کاربران پلی استیشن 5 است و همچنین دسترسی بیشتر به کنسول PS5 در بازارهای سراسر جهان را نشان می‌دهد».


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده