نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵

سونی: دسترسی خریداران به کنسول PS5 بسیار ساده‌تر شده است

ایزابل توماتیس از پلی استیشن در PS Blog به طرفداران اعلام کرده که با بهبود وضعیت تأمین نیاز بازار، پیدا کردن کنسول‌های پلی استیشن 5 در بازار به مراتب ساده‌تر شده است.

از زمان عرضه پلی استیشن 5 در اواخر سال ۲۰۲۰، دسترسی به این کنسول برای خیلی از علاقه‌مندان در سراسر جهان کار ساده‌ای نبوده است. به‌طور کلی وضعیت تأمین کنسول‌های نسل نهمی در این سال‌ها چندان منطبق بر نیاز بازار نبوده و این امر باعث بالا رفتن قیمت این محصولات در بازار ثانویه شده بود. حالا به نظر می‌رسد که با ورود به سال ۲۰۲۳، سونی موفق شده تا کنترل بازار فروش کنسول‌های پلی استیشن 5 را به خوبی در دست گرفته و در نتیجه کاربران با راحتی خاطر بیشتری نسبت به خرید کنسول جدید خود اقدام خواهند کرد.

ایزابل توماتیس از پلی استیشن در PS Blog به طرفداران اطمینان داد که این روزها به پایان رسیده و از جامعه کاربران برای صبر و تحمل خود تا زمان هدایت این حجم پیش‌بینی نشده از تقاضای بازار که به علت برخی چالش‌های جهانی به وجود آمده بودند، تشکر و قدردانی کرده است. او در بخشی از پیام خود خطاب به طرفداران می‌نویسد: «اگر به‌دنبال خرید یک کنسول PS5 هستید، حالا باید کار به مراتب ساده‌تری در پیدا کردن آن از فروشگاه‌های سراسر جهان داشته باشید.»

کنسول پلی استیشن 5 به همراه کنترلر دوال سنس

توماتیس به علاقه‌مندان توصیه می‌کند تا فروشگاه آنلاین رسمی پلی استیشن را امتحان کنند اما فروشگاه‌های مستقل دیگر نیز PS5 و لوازم جانبی آن را موجود خواهند داشت.

این خبر درکنار تبلیغ تلویزیونی جدیدی به نام Live برای PS5 منتشر شده که به‌صورت یک تبلیغ لایو اکشن و در قالب یک بخش خبری بازی‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارد که یا تاکنون عرضه شده یا در آینده در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت. به نظر می‌رسد که این یک رویکرد بازاریابی جدید و بزرگ برای تبلیغ سخت‌افزار گیمینگ سونی خواهد بود که همزمان با بهبود وضعیت سهام این شرکت در بازار معاملات در پیش گرفته شده است.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده