نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

فیل اسپنسر: قلب و روح Halo با ۳۴۳ اینداستریز است

فیل اسپنسر در مصاحبه‌ی جدید گفت که قلب و روح سری بازی Halo را نمی‌توان از استودیو ۳۴۳ اینداستریز جدا کرد.

مایکروسافت اخیرا بیش از ۱۰ هزار کارمند خود را از بخش‌های مختلف اخراج کرد و بسیاری از استودیوهای تحت پوشش ایکس باکس نیز تحت تأثیر این اقدام قرار گرفتند. یکی از تیم‌هایی که بخشی از کارکنان خود را بر اثر این تعدیل نیرو از دست داد، استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده‌ی سری Halo بود. مدتی پس از انتشار این خبر، گزارش‌هایی منتشر شدند که ادعا می‌کردند نقش ۳۴۳ اینداستریز در توسعه‌ی بازی‌های آینده‌ی Halo کم‌رنگ شده است و وظیفه‌ی تولید نسخه‌های بعدی سری بر عهده‌ی استودیوهای خارجی خواهد بود.

در ادامه ۳۴۳ اینداستریز به رد این شایعه‌ها پرداخت و تایید کرد که در آینده به توسعه‌ی بازی‌های تک‌نفره و چندنفره مجموعه‌ی Halo ادامه خواهد داد.حال به‌تازگی فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرد درحالی‌که پشتیبانی توسعه سری Halo توسط استودیوهای خارجی به مانند Sperasoft ،SkyBox Labs و Certain Affinity به‌عنوان یک رویکرد استاندارد به قوت خود باقی خواهد ماند، اما مشارکت ۳۴۳ اینداستریز برای موفقیت این مجموعه بسیار حیاتی است.

به‌روزرسانی زمستانی بازی Halo Infinite

اسپنسر در این‌باره گفت: «اکنون داریم اقداماتی را انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم که تیم رهبری با انعطاف‌پذیری کامل برای پیشرفت برنامه‌ای که برای ساختن Halo نیاز دارند، هماهنگ شده باشد. Halo برای اهدافی که ایکس باکس دارد، بسیار مهم باقی می‌ماند و ۳۴۳ اینداستریز برای موفقیت این مجموعه اهمیت زیادی دارد. از نظر استودیوهای پشتیبان و موارد دیگر، این فقط بخشی از توسعه است و سازندگان دیگر به ما کمک می‌کنند. اما قلب و روح Halo با ۳۴۳ اینداستریز و تیمی است که آن‌جا کار می‌کند. من به تیمی که آن‌جا حضور دارد، مدیران آن‌ها و برنامه‌ای که برای آینده دارند، نهایت اطمینان را دارم».

اسپنسر در ادامه توضیح داد که ۳۴۳ اینداستریز به رهبری پیر هینتز، برنامه‌های بسیار خوبی برای بازی Halo Infinite و پشتیبانی از آن در آینده دارد. رئیس ایکس باکس در این‌باره افزود: «زمانی‌که این بازی را منتشر کردیم، می‌دانستیم که باید در مورد به‌روزرسانی‌های محتوا، زمان‌بندی و کیفیت آن‌ها، تعهداتی را به بازیکنان بدهیم، اما برای انجام این کار نهایت تلاش خود را انجام ندادیم. من به تیمی که آن‌جا به رهبری پیر و برنامه‌ای که دارند، اعتماد دارم. او اکنون رئیس استودیو به شمار می‌آید و مدت زیادی را در توسعه‌ی مجموعه Halo فعالیت داشته است. او روی Halo: The Master Chief Collection کار کرد و درکنار آن پروژه‌های بزرگی را توسعه داده است. تیم ۳۴۳ اینداستریز برنامه بسیار خوبی دارد».

در اوایل ماه ژانویه، استودیو ۳۴۳ اینداستریز تأیید کرد که برنامه‌ی انتشار محتوای جدید برنامه‌ریزی‌شده برای بازی Halo Infinite تا ماه ژوئن امسال ادامه خواهد داشت.

نظر شما درباره‌ی این اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده