نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲

تأکید تبلیغ تلویزیونی Marvel’s Spider-Man 2 روی عرضه بازی در پاییز ۲۰۲۳

نمایش تبلیغ تلویزیونی تازه Marvel’s Spider-Man 2 در شبکه ESPN کشور استرالیا نشان از شروع بازاریابی بازی دارد.

گیمرهای کنسول PS5 شرکت Sony می‌توانند منتظر انتشار تعداد زیادی بازی انحصاری در سال ۲۰۲۳ باشند. نکته‌ی جالب این است که بسیاری از این آثار توسط استودیوهای فرست-پارتی سونی توسعه نمی‌یابند. از آثار خود PS Studios تاکنون تنها عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک در سال جاری تأیید شده است که بی‌تردید سروصدای زیادی به پا خواهد کرد.

در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ استودیو Insomniac و شرکت Sony تأیید کردند که بازی Marvel’s Spider-Man 2 طی پاییز سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. اکنون طبق گزارش یکی از کاربران ردیت به‌نظر می‌رسد که بازاریابی این بازی ابرقهرمانی با نمایش یک تبلیغ تلویزیونی لایو-اکشن کوتاه در شبکه ESPN کشور استرالیا آغاز شده است. این تبلیغ در نگاه اول به انتشار بازی مارولز اسپایدرمن ۲ در بهار اشاره دارد. ولی باید به یاد داشت که بهار در استرالیا شامل ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر است. پاییز در ایالات متحده آمریکا از ۲۲ سپتامبر یا ۲۳ سپتامبر آغاز می‌شود و در ۲۱ دسامبر یا ۲۲ دسامبر به پایان می‌رسد.

یوری لوونتال، بازیگر نقش مرد عنکبوتی / پیتر پارکر در بازی‌های اسپایدرمن اخیرا اظهار داشت که استودیو اینسامنیاک گیمز از انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5 در زمان تعیین‌شده اطمینان خاطر دارد. بازی مارولز اسپایدرمن ۲ درحال‌حاضر برای کنسول PS5 سونی مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده