نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۸

اضافه شدن نسخه Trial بازی‌های F1 Manager و Midnight Suns به PS Plus پرمیوم

سونی از در دسترس قرار گرفتن نسخه Trial دو بازی F1 Manager و Midnight Suns برای کاربران سطح پرمویم سرویس پلی استیشن پلاس خبر داده است.

روز گذشته سونی تایید کرد دو بازی F1 Manager و نسخه‌ی Enhanced Edition بازی Marvel's Midnight Suns استودیوی Firaxis، جدیدترین بازی‌های پلتفرم پلی استیشن پلاس هستند که مشترکین سطح پرمیوم این سرویس می‌توانند از حالا گیم‌پلی آن‌ها را برای مدت محدودی تجربه کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده، محدودیت زمانی برای تجربه‌‌ی بازی مدیریت شبیه‌ساز F1 Manager به مدت ۱۸۰ دقیقه یا سه ساعت و برای بازی Marvel's Midnight Suns دو ساعت یا ۱۲۰ دقیقه خواهد بود. البته طبق تایید سونی و مشابه دیگر Trialهای محدود زمانی پلی استیشن پلاس پرمیوم، در صورت خرید هر کدام از این‌ بازی‌ها توسط کاربران، پیشرفت‌های آن‌ها در این نسخه از بازی به نسخه اصلی بازی منتقل می‌شود.

البته زمان آغاز این تایمر از لحظه‌ی ورود کاربران به این دو اپلیکیشن برای اجرای بازی خواهد بود، بنابراین نیازی نیست کاربران بابت مدت زمان موردنیاز برای دانلود این دو بازی نگرانی خاصی داشته باشند. همچنین نسخه‌ی Enhanced Edition میدنایت سانز روی پلی استیشن 5 با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و این نسخه از بازی در حدود ۵۹ گیگابایت و F1 Manager در حدود ۲۳ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول کاربران را اشغال می‌کند.

لوگوی بازی F1 Manager 2022

F1 Manager 2022 اولین بازی در این سبک از زمان عرضه‌ی بازی شبیه‌ساز F1 Manager توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۰ به‌حساب می‌آید. این اولین بازی تحت قرارداد امضا شده فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) و شرکت Frontier Developments برای لایسنس مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک خواهد بود.

F1 Manager 2022 به‌جای مسابقات مرسوم فرمول یک مجموعه F1 ساخته‌ی استودیو کدمسترز، مانند سری پرطرفدار Football Manager بازیکنان را در موقعیت هدایت یک تیم اتوموبیل‌رانی و مسائل مربوط‌به مدیریت مالی این تیم‌ها قرار می‌دهد. در این بازی بازیکنان می‌توانند مدیریت یکی از ۱۰ تیم مسابقات فرمول یک را برعهده بگیرند. البته برخلاف بازی F1 2020، امکان هدایت مستقیم رانندگان در این بازی امکان‌پذیر نخواهد بود اما بازیکنان می‌توانند به استخدام مهندسان و رانندگان مشهور، ارتقای ماشین‌ها و امکانات زیرساختی تیم‌ها و همچنین مدیریت امور مالی و اسپانسرینگ تیم‌های تحت هدایت خود بپردازند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده