نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۱

فاش شدن تصویر و جزئیات جدید از بازی چندنفره‌ی Horizon

جزئیات جدیدی ازطریق ویدئوی فاش شده از نسخه‌ی آلفا و طرح هنری پروژه‌ی چندنفره‌ی Horizon شرکت گوریلا گیمز فاش شده است.

اخیرا ویدیویی از نسخه‌ی آلفای پروژه‌ی چندنفره‌ی سری Horizon فاش شده است که در آن جزئیاتی از سبک هنری بازی و تفاوت‌های آن با نسخه‌های اصلی این سری دیده شده است. این ویدئوی ۱۲ دقیقه‌ای توسط یکی از کاربران ردیت برای ساعاتی پخش شد و کاربران دیگر توانستند نگاهی به نسخه‌ی آلفای بازی چندنفره‌ی Horizon داشته باشند. در ویدیوی فاش شده، چند مدل از شخصیت‌های بازی دیده شدند که در حال سفر در دنیایی مشابه با سری Horizon هستند.

با این تفاوت که طراحی این شخصیت‌ها و دنیای بازی کاملا با نسخه‌های داستانی سری تفاوت دارد. دراین ویدیو می‌توان شاهد طراحی دنیا و شخصیت‌ها رنگارنگ بود که سبک هنری آن شبیه بازی Fortnite است و بافت‌ها به‌گونه‌ای بازسازی شده‌اند تا روشن‌تر دیده شوند و جزئیات و وضوح کمتری نسبت به بازی‌های اصلی سری داشته باشند. باتوجه‌به طراحی کارتونی و رنگارنگ این بازی چندنفره، می‌توان آن را کاملا جدا از نسخه‌های اصلی و حماسه‌ی Aloy در نظر گرفت.

طرح هنری فاش شده از بازی چندنفره‌ی Horizon

(طرح هنری فاش شده از بازی چندنفره‌ی Horizon)

طبق این ویدیو، مجموعه‌ی متنوعی از شخصیت‌ها برای انتخاب وجود دارند که همگی از نظر ظاهری شبیه به انیمیشن‌های پیکسار طراحی شده‌اند. این شخصیت‌ها درواقع قهرمانانی شجاع و شکارچیانی چابک هستند. بااین‌حال به نظر می‌رسد طراحی ربات‌های این بازی به مانند نسخه‌ی اصلی بوده و بیشتر مکانیسم‌های مبارزه نیز برای طرفداران Horizon آشنا هستند.

علاوه‌بر ویدیوی مذکور، یک طرح هنری از این پروژه فاش شده است که می‌توان سبک هنری مشابه با League of Legends یا Tibia را به آن نسبت داد. درهرصورت به نظر می‌رسد که استودیو گوریلا گیمز در نظر دارد یک بازی چندنفره‌ی کاملا منحصر‌به‌فرد و جدید را خلق کند که احتمالا سبک هنری آن نسبت به انتظار بازیکنان، کاملا متفاوت خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده