// شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۳

انتشار تصویری از بازی داستانی جدید سازندگان Life is Strange

استودیو دونت‌ناد، سازنده بازی Life is Strange با انتشار تصویری به بازی داستانی جدید خود اشاره کرده است.

استودیو دونت‌ناد، توسعه‌دهنده دو بازی Life is Strange و Life is Strange 2 با انتشار تصویری در اکانت توییتر خود به بازی داستانی جدیدی که درحال کار روی آن است، اشاره کرده است. در این تصویر یک زیرزمین با طراحی قدیمی، یک کنسول رترو مانند، دو دسته متصل به آن و یک کارتریج روی کنسول که بسیار شبیه نینتندو ۶۴ است، به‌چشم می‌خورد.

دونت‌ناد با این تصویر قصد دارد سازندگان را تشویق کند برای موقعیت‌های شغلی خالی این استودیو اقدام کنند. اگر به لینک مربوطه بروید، ۱۰ موقعیت شغلی وجود دارد که اکثرا در بخش انیمیشن و هنر هستند و دو موقعیت طراحی صدا و دو موقعیت طراحی بازی هم خالی هستند.

اشاره استودیو دونت‌ناد به بازی داستانی جدید خود

استودیو Dontnod با انتشار تصویر فوق نوشت: «این یک اشاره کوچک به چیزی است که دونت‌ناد مونترآل در حال تولید آن است. آیا باعث یادآوری خاطرات کودکی شما می‌شود؟ ما به‌دنبال استعدادهایی هستیم تا به تیم مونترآل که روی این بازی داستانی جدید کار می‌کنند، ملحق شوند».

با اینکه خود تصویر اطلاعات چندانی درباره بازی نمی‌دهد، اما می‌توان با وجود کنسول شبیه نینتندو ۶۴ و مجموعه نوارهای VHS نتیجه گرفت بازی در دهه نود میلادی روایت خواهد شد. همچنین وجود تلویزیون قدیمی CRT و حس‌وحال کلی زیرزمین هم دیگر نشانه‌ها برای تایید فرضیه قبلی هستند. به‌هرصورت، بازگشت دوباره دونت‌ناد به ساخت یک بازی داستانی اتفاقی مثبت است و می‌توان امیدوار بود به‌زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده