// پنجشنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸

واکنش منتقدین به دوال سنس اج

از امروز دسته مخصوص پلی استیشن 5 با نام دوال سنس اج در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است و بررسی‌های این کنترلر خبر از یک محصول کاربردی برای کاربران پلی استیشن 5 می‌دهد.

از زمان عرضه ایکس باکس الیت، کاربران پلی استیشن منتظر یک پرو کنترلر رسمی برای کنسول پلی استیشن 4 خود بودند. اما تا انتهای دوره پلی استیشن 4 و دو سال ابتدایی عرضه پلی استیشن 5، خبری از یک دسته بازی پیشرفته‌تر نبود تا اینکه سونی رسما دوال‌سنس اج را معرفی کرد. یک دسته بازی با ویژگی‌های شخصی‌سازی در جلو و عقب کنترلر که به شما اجازه می‌دهد مواردی مثل آنالوگ‌ها و پدال‌های پشتی کنترلر را تغییر دهید.

بااین‌حال قیمت این کنترلر ۲۰۰ دلار است و شاید هزینه زیادی برای بعضی از کاربران به حساب آید. به‌تازگی بررسی‌های مختلفی از دوال سنس اج منتشر شده و در ادامه شاهد نظرات بعضی از منتقدان در ارتباط با دوال‌سنس اج خواهیم بود و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

DualSense Edge

  • سازنده: سونی
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 5
  • تاریخ انتشار: ششم بهمن ماه

دوال‌سنس اج

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

وجود شخصی‌سازیی‌هایی برای جلو و پشت کنترلر دوال‌سنس اج به‌همراه نرم‌افزاری جذاب و دکمه‌هایی با عملکرد قابل حس و درک، بالاخره جوابیه‌ای را دراختیار دارندگان پلی استیشن در مقابل کنترلر قابل احترام ایکس باکس الیت قرار می‌دهد.

ورج: ۷۰ از ۱۰۰

درانتها، دوال‌سنس (فعلا) بهترین گزینه است، اگر روی کامپیوتر بازی می‌کنید. دوال‌سنس اج روی استیم به‌عنوان یک کنترلر پلی استیشن 5 شناخته می‌شود، اما درحال حاضر نمی‌توانید میان پروفایل‌های مختلف ساخته شده سوییچ کرده یا از پدال‌های پشتی و سایر ویژگی‌ها استفاده کنید (من از سونی پرسیده‌ام که اگر برنامه‌ای وجود دارد، چه زمانی شاهد پشتیبانی کامل از ویژگی‌های شخصی‌سازی دوال‌سنس اج روی پی سی خواهیم بود). بااین‌حال اگر به‌دنبال یک کنترلر سطح پرو برای پلی استیشن 5 هستید و مشکل شارژ کم باتری برای شما اهمیتی ندارد، از خرید دوال‌سنس اج خوشحال خواهید شد.

نیویورک تایمز: بدون نمره

با هزینه‌ای بیش از دوبرابر دوال سنس، کنترلر اج به‌سختی می‌تواند کاربر را برای خرید متقاعد کند. اگر من ۲۰۰ دلار داشتم تا آن را خرج یک لوازم جانبی گیمینگ کنم، فکر نمی‌کنم که دوال‌سنس اج اولین گزینه من باشد. به‌جای آن، می‌توانم یک نینتندو سوییچ لایت یا یک هدست عالی گیمینگ را خریداری کنم. این در حالی است که هواداران و مشتاقان پلی استیشن احتمالا عاشق دوال‌سنس اج خواهند شد و حال که من از آن استفاده کردم، جدایی از آن ناراحت کننده خواهد بود.

ویدیوگیمر: بدون نمره

اگر خرید این کنترلر برای شما سؤال است، باید قیمت آن را درنظر بگیرید. دوال‌سنس اج ۱۹۹ دلار قیمت دارد و برکسی پوشیده نیست که هزینه زیادی برای یک کنترلر است. این در حالی است که کیفیت ارائه شده آن فراتر از سایر رقبا است. به‌عنوان یک کنترلر پرو برای پلی استیشن 5، دوال‌سنس اج می‌تواند تنها انتخاب شما باشد.

گیم‌اسپات: بدون نمره

درانتها به این سؤال می‌رسیم که آیا این کنترلر ارزش هزینه ۲۰۰ دلاری را دارد یا خیر. شرایط هر شخص برای خرید با درنظر گرفتن اینکه از دسته خود چه چیزی می‌خواهند، متفاوت است. برای کاربران عادی شاید انتخاب گزینه‌های جایگزین ارزشمندتر باشد، زیرا کنترلرهای Third Party ارزان‌تری هم برای پلی استیشن 5 وجود دارد. این در حالی است که باتوجه به تجربه من، معتقدم دوال‌سنس اج به‌خوبی ساخته شده، وزن کنترلر رضایت‌بخش‌تر است و ویژگی‌های جذابی را که از یک کنترلر سطح بالا انتظار دارم، دراختیارم قرار می‌دهد. این دسته‌ای است که می‌توانید سال‌های بسیار یا حتی تا انتهای دوره پلی استیشن 5 از آن استفاده کنید. درانتها، دوال‌سنس اج هم مثل سایر کنترلرهای پرو داخل بازار است، یک لوازم جانبی جالب که داشتن آن ضروری نیست، اما داشتن آن هم احتمالا باعث سرگرمی و لذت شما می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده