نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۹

اعلام تاریخ انتشار بازی Valiant Hearts: Coming Home روی نتفلیکس

با اعلام شرکت یوبیسافت، بازی Valiant Hearts: Coming Home در پایان ژانویه به‌طور انحصاری روی پلتفرم نتفلیکس عرضه خواهد شد.

بازی Valiant Hearts: Coming Home شرکت یوبیسافت، دنباله‌ای بر یک بازی تأثیرگذار درباره‌ی جنگ جهانی اول است که در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) امسال به‌طور انحصاری روی پلتفرم نتفلیکس عرضه می‌شود. این بازی دنباله‌ی Valiant Hearts: The Great War به شمار می‌آید که چندین جایزه‌ی معتبر را در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد. با اعلام یوبیسافت، Valiant Hearts: Coming Home اولین مورد از سه بازی موبایلی به شمار می‌آید که براساس یک توافق قرار است به‌طور انحصاری روی نتفلکیس منتشر شود.

داستان بازی Valiant Hearts: Coming Home در دل وقایع جنگ جهانی اول روایت می‌شود. بازیکنان کنترل چهار قهرمان گمنام جنگ را به‌دست خواهند گرفت که هر کدام روایتگر اتفاقاتی احساسی و صمیمانه درباره‌ی زنده ماندن، فداکاری و دوستی را در دل جنگی عظیم هستند. بازی Valiant Hearts: The Great War، قسمت اول سری در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و داستانی غم‌انگیز با پیشینه‌ی تاریخی جنگ جهانی اول را در بر داشت. با اینکه یوبیسافت سبک هنری این بازی را به شکل کمیکی رنگارنگ توسعه داده بود اما داستان آن بسیار تلخ و غمگین به پایان رسید.

سربازان در جبهه جنگ بازی valiant hearts: coming home

داستان بازی Valiant Hearts: Coming Home درواقع یک ادای احترام به سربازان Harlem Hellfighters خواهد بود که به‌عنوان اولین واحد پیاده نظام آفریقایی-آمریکایی در جنگ جهانی اول شرکت کردند و نشان دادند این جنگ گسترده تفاوتی بین نژادها قائل نمی‌شود. بازی Valiant Hearts: Coming Home با مدیریت تیم اصلی سازنده‌ی نسخه‌ی اول توسعه یافته و گیم‌پلی آن ترکیبی از کاوش، حل پازل‌ها و صحنه‌های اکشن را شامل می‌شود.

بازیکنان می‌توانند در بازی Valiant Hearts: Coming Home خود را در نقش یک قهرمان جنگ گمنام پیدا کنند. آن‌ها باید در ماجراجویی‌های جنگ جهانی اول به حل انواع معما بپردازند، بر فراز میدان نبرد پرواز کنند و جان افراد زخمی را نجات دهند. در ادامه‌ی داستان می‌توانیم شاهد صحنه‌های خارق‌العاده باشیم که در یکی از آن‌ها دو برادر از دو جبهه مختلف جنگ یکدیگر را پیدا می‌کنند و مسیر آن‌ها با حضور قهرمانان جدید تغییر خواهد کرد تا بتوانند با اتحاد، از جبهه‌ی این جنگ وحشتناک نجات پیدا کنند.

به‌گفته‌ی سازندگان، بازی Valiant Hearts: Coming Home روند نسخه‌ی اصلی را دنبال خواهد کرد و داستان‌هایی در مورد افراد عادی را نشان می‌دهد که در شرایط پیچیده‌ی جنگ جهانی اول قرار گرفته‌اند. در طراحی این بازی از همان هنر رمان-گرافیکی و انیمیشنی نسخه‌ی اول استفاده شده است و محیط‌های گوناگونی از اعماق دریا تا آسمان بالای جبهه‌ی جنگ را خواهد داشت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده