نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۷

تعویق مجدد زمان عرضه بازی The Day Before تا پاییز سال آینده

استودیوی Fntastic یک بار دیگر زمان عرضه بازی The Day Before را عقب انداخته که اینبار اختلاف بر سری نشان تجاری این بازی علت ماجرا بوده است.

توسعه‌دهندگان استودیوی Fntastic قرار بود به‌زودی یک ویدیو مفصل از گیم‌پلی بازی The Day Before را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند اما حالا وکلای این شرکت باید بر سر ثبت نشان تجاری بازی به توافق برسند. به‌تازگی عرضه بازی The Day Before تا نوامبر ۲۰۲۳ (آبان یا آذر ۱۴۰۲) به علت مشکلات در حقوق نشان تجاری بازی عقب افتاده است. در توضیحات ارائه شده توسط این تیم گفته شده:

«درست قبل از زمان انتشار، استیم صفحه بازی The Day Before را به خاطر درخواست یک طرف خصوصی مسدود کرده است. همان‌طور که می‌دانید بازی ما در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شد و در زمان رونمایی از آن علامت تجاری The Day Before در دسترس قرار داشت. اما بعد از معرفی بازی فرد یاد شده درخواستی را برای ثبت نشان تجاری بازی The Day Before در ایالات متحده به ثبت رسانده است.»

شخصیت اصلی بازی آخرالزمانی The Day Before

توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که از چنین چیزی اطلاع نداشتند و اخیراً متوجه آن شدند. باوجود تأخیر در زمان عرضه بازی Fntastic، سازندگان The Day Before به مخاطبان خود اطمینان دادند که صد درصد تمرکز آن‌ها روی بازی و ارائه یک تجربه عالی به گیمرها معطوف است.

بازی The Day Before قرار بود در ماه ژوئن برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن منتشر شود. اما بعداً این تاریخ به ماه مارس موکول شد تا تیم سازندگان بازی فرصت رفتن به موتور گرافیکی آنریل انجین 5 را داشته باشند. این بازی اخیراً در برنامه ویژه Special Address انویدیا در رویداد CES 2023 نیز به نمایش گذاشته شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده