// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۱

اعلام تاریخ عرضه Journey to the Savage Planet برای کنسول‌های نسل نهمی

تاریخ عرضه نسخه نسل نهمی بازی Journey to the Savage Planet تایید و اعلام شده است. همچنین ارتقا آن برای دارندگان نسخه نسل هشتمی رایگان خواهد بود.

استودیو Raccoon Logic، سازنده بازی Journey to the Savage Planet چندسال پرحادثه‌ای را پشت سر گذاشته است. آن‌ها ابتدا در سال ۲۰۲۰ این بازی ماجراجویی و علمی-تخیلی را عرضه کردند و سپس توسط گوگل خریده شدند، بسته و در ادامه با یک نام جدید دوباره بازگشایی شدند. حالا قرار است آن‌ها این بازی را برای کنسول‌های نسل نهمی هم عرضه کنند.

شرکت ۵۰۵ گیمز، ناشر بازی Journey to the Savage Planet اعلام کرده است این بازی در تاریخ ۲۵ بهمن (۱۴ فوریه) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی از رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و قیمت آن ۲۹.۹۹ دلار خواهد بود؛ هرچند بازی از ارتقای رایگان برای دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برخوردار است.

همچنین پورت نسل نهمی بازی نسخه Employee of the Month Edition خواهد بود که شامل بسته الحاقی Hot Garbage، چندین حالت گرافیکی، صحبت‌های اضافی با مارتین تویید، بخش فوتومد ارتقایافته و موارد دیگر می‌شود. این بازی پیش‌تر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود.

در بررسی بازی Journey to the Savage Planet توسط زومجی نوشته علی گودرزی آمده است: «بازی Journey to the Savage Planet از آن آثار اکشن/ماجرایی پلتفرمر است که با انرژی به‌شدت بالا و طراحی مراحل باکیفیت خود، شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کند. سازندگان بازی به‌خوبی توانسته‌اند مراحل مختلف اعم از کاوش در سیاره، پلتفرمینگ و مبارزه با دشمنانی همچون باس‌‌های مختلف را طی ۱۲ ساعت گیم‌پلی اثر، پیش پای گیمر قرار دهند و یک تعادل عالی را ایجاد کنند که رفته‌رفته، چالشی‌تر و متنوع‌تر می‌شود و هرگز گیمر را خسته نمی‌کند.

تعادلی که با طنز خاص و به‌شدت عالی بازی و صدالبته جلوه‌های دیداری و شنیداری درجه‌یک آن ترکیب می‌شود و تجربه‌ای را پدید می‌آورد که این بازی ۳۰ دلاری را به‌اندازه‌ی یک اثر ۶۰ دلاری AAA ارزشمند می‌کند. اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی اکشن پلتفرمر مترویدوانیا می‌گردید که شما را ساعت‌ها سرگرم کند و هرگز از ریتم پرانرژی خود نیفتد، در خرید Journey to the Savage Planet درنگ نکنید».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده