نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹

مشخص شدن حجم دانلود ریمیک بازی Dead Space روی PS5

حجم فایل بازی Dead Space Remake روی کنسول پلی استیشن 5 دو روز مانده به زمان عرضه‌ی بازی مشخص شده است.

حساب توییتر PlayStation Game Size حجم بازی Dead Space Remake روی کنسول پلی استیشن 5 را پیش از زمان عرضه بازی در روز جمعه اعلام کرده که براین اساس نباید زیاد نگران اشغال فضای ذخیره‌سازی کنسول توسط این بازی بود. طبق اطلاعات ارائه شده، حجم فایل بازی Dead Space Remake از استودیوی EA Motive به ۳۱ گیگابایت می‌رسد.

درواقع حجم دقیقی که توسط این منبع اعلام شده ۳۱.۱۱۰ گیگابایت است که باتوجه به استاندارد بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های نسل نهمی عرضه می‌شوند چندان زیاد نیست. ریمیک بازی Dead Space در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. همچنین امکان پری لود فایل ریمیک بازی دد اسپیس برای کاربران پلتفرم‌های مختلف فراهم شده است.

مشخص شدن حجم بازی دد اسپیس در توییتر

همچنین بازی Dead Space Remake در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس شامل دو حالت «کیفیت» و «عملکرد» خواهد بود که امکان اجرای بازی با کیفیت 4K و نرخ فریم ۳۰ را در مقابل نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 2K برای گیمرها فراهم می‌کند.

بازی اورجینال Dead Space توسط استودیوی Visceral Games ساخته شده بود که در سال ۲۰۰۸ برای پلی استیشن 3، پی سی و ایکس باکس 360 منتشر شد.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده