نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی Among Us VR

سازندگان بازی Among Us VR اعلام کردند که تا به این لحظه بیش از یک میلیون نسخه از این اثر سرگرم‌کننده به فروش رسیده است.

براساس تازه‌ترین اخبار دنیای بازی استودیو Innersloth اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی بازی Among Us به فروش بیش از یک میلیون نسخه رسیده است. این اثر اواسط بهار سال جاری به‌صورت رسمی معرفی شد و در ماه آبان در دسترس کاربران قرار گرفت.

درکنار اعلام میزان فروش این بازی واقعیت مجازی، استودیو توسعه‌دهنده اطلاعات جالب دیگری را نیز راجع به این اثر در اختیار علاقه‌مندان گذاشت.

کاراکتر بازی Among Us

طبق گفته استودیو اینراسلاث، بازی Among Us VR از زمان انتشار خود در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) تا به این لحظه، بیش از چهار میلیون بار با میانگین تعداد ۴۴۰۰۰ در روز انجام و توسط کاربران تجربه شده است. بازیکن‌های نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی Among Us متعلق به ۱۱۲ کشور مختلف هستند. آن‌ها در مجموع ۸۹ میلیون دقیقه مشغول وظایف مختلف، خرابکاری و خیانت در بازی بوده‌اند. این اثر هم‌اکنون در فروشگاه استیم، متا کوئست و ریفت موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند.

کاربرها در این بازی در یک سفینه‌ی از کار افتاده و مخروبه به انجام فعالیت‌های مختلفی می‌پردازند و یک شخص در نقش قاتل وظیفه‌ی خرابکاری را بر عده دارد. درکنار حفظ ماهیت و هسته‌ی گیم‌پلی بازی اصلی، نسخه واقعیت مجازی Among Us از چت صوتی و متنی و بخش چندنفره‌ی آنلاین ۴ تا ۱۰ نفره را با خود به همراه آورده است. همچنین این اثر از قابلیت کراس پلی بین هدست‌های واقعیت مجازی مختلف موجود در بازار پشتیبانی می‌کند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی در تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده