نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶

قیمت نسخه‌های مختلف Redfall در اروپا فاش شد

به نظر می‌رسد قیمت نسخه‌های استاندارد و دیلاکس بازی Redfall در اروپا فاش شده است.

با پخش خبر تعدیل نیروهای مایکروسافت که بخشی از آن شامل کارکنان استودیوهای بازی ایکس باکس می‌شود، بسیاری از نگاه‌ها به رویداد Developer_Direct فردا است تا ببینند مایکروسافت برای بازی‌های انحصاری آینده‌ی خود چه برنامه‌ای دارد. یکی از بازی‌های این رویداد بازی Redfall استودیو آرکین است که طبق برخی گزارش‌ها قرار است در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) عرضه شود. حال به‌تازگی یک افشاگر اطلاعات که تاکنون چند بار به‌طور دقیق بازی‌های رایگان ماهانه پلی استیشن پلاس را فاش کرده، قیمت بازی Redfall در اروپا را افشا کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، نسخه نسل نهمی ایکس باکس Redfall با قیمت ۷۹.۹۹ یورو به فروش می‌رسد و بازیکنان باید برای خرید نسخه‌ی دیلاکس آن ۲۹.۹۹ یورو اضافه نیز پرداخت کنند. قیمت نسخه دیلاکس احتمالا به‌دلیل در بر داشتن محتوای الحاقی مشخص شده است؛ بااین‌حال آرکین هنوز پیرامون DLC بازی ردفال اطلاعاتی منتشر نکرده است. چندی پیش جز کوردن از ویندوز سنترال گزارش داد که خریداران نسخه پریمیوم بازی می‌توانند یک دوره از نسخه دسترسی زودهنگام بازی را تجربه کنند که احتمالا یکی دیگر از مزایای خرید نسخه دیلاکس خواهد بود.

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

با این وجود، این اطلاعات فاش‌شده نشان‌دهنده افزایش قیمت بازی‌های انحصاری ایکس باکس است که فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در سال گذشته به آن اشاره کرد. درحالی‌که این افزایش قیمت باعث می‌شود بازیکنان بیشتر به سرویس گیم پس برای تجربه‌ی بازی‌های انحصاری مایکروسافت متکی شوند، احتمال می‌رود قیمت این سرویس اشتراکی نیز افزایش یابد. بازی Redfall به‌طور انحصاری برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده