نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

نمایش توانایی‌های ددپول در تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns

استودیو Firaxis در تریلر جدیدی به نمایش قابلیت‌های شخصیت Deadpool در بازی Marvel’s Midnight Suns پرداخته است.

با اعلام استودیو Firaxis اولین بسته الحاقی بزرگ و پولی بازی Marvel’s Midnight Suns به نام The Good, The Bad and The Undead قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) امسال عرضه شود. به‌گفته‌ی سازندگان این DLC شامل کمپین داستانی و دشمنان جدید خواهد بود و مهم‌تر از همه Deadpool را به‌عنوان یک شخصیت قابل کنترل جدید به بازی اضافه خواهد کرد. در همین راستا استودیو Firaxis تریلر جدیدی را پخش کرده است که در آن کریستوفر آد برخی از توانایی‌های ددپول و نحوه عملکرد آن‌ها را توضیح می‌دهد.

ددپول یک آسیب‌رسان واقعی است و محرک اصلی توانایی‌های او En Fuego نام دارد. ددپول مقادیر مختلف En Fuego را ازطریق کشتن دشمنان به‌دست می‌آورد و از این طریق قدرت حملات خود را ارتقا می‌دهد. برای مثال قابلیت Death from Above براساس هر تعداد از En Fuego به دشمنان آسیب‌های گوناگونی وارد می‌کند. این قابلیت در صورت ارتقا می‌تواند آسیب Weak را به دشمنان بزند.

ددپول می‌تواند به دشمنان طعنه بزند و با انجام این کار، یک امتیاز Resist کسب کند. همچنین می‌توان این امتیاز را برای استفاده از یک کارت ارتقا داد. توانایی Pain Pinata می‌تواند تمام دشمنان را در یک محدوده خاص هدف قرار دهد و به آن‌ها آسیب بزند. استفاده از هر دسته En Fuego می‌تواند محدوده آسیب Pain Pinata را تا ۲۵ درصد افزایش دهد. درنهایت یکی از قوی‌ترین توانایی‌های ددپول که در تریلر به نمایش گذاشته می‌شود، Burning Sensation نام دارد که با استفاده از آن می‌توان آسیب‌های بزرگی را به اهداف تک‌نفره وارد کرد. استفاده از En Fuego قدرت این توانایی را تا دو برابر افزایش می‌دهد.

علاوه‌بر این مهارت‌های تهاجمی، ددپول قابلیتی دفاعی به نام Staying Alive را دارد که در هر نوبت از مبارزه می‌تواند حداکثر تا ۱۵ درصد از نوار سلامتی او را بازگرداند. با ارتقای این قابلیت ازطریق استفاده از En Fuego می‌توان مقدار بیشتری از سلامت را احیا کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

ددپول برای اثربخشی در مبارزات به مصرف Heroism اندکی نیاز دارد و در صورتی که تیم مناسبی از قهرمانان او را حمایت کنند، می‌تواند آسیب‌های بزرگی به دشمنان بزند. ددپول اولین قهرمان الحاقی و پولی بازی Marvel’s Midnight Suns است و پس از آن قهرمانان دیگری به مانند Venom ،Storm و Morbius به بازی اضافه خواهند شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده